Poznaliśmy laureatów zestawienia Best brands Poland 2024, czyli najlepsze, zdaniem użytkowników, marki w Polsce. Wśród wyróżnionych w sześciu kategoriach brandów znaleźli się reprezentanci m.in. branży kosmetycznej, elektronicznej i FMCG.
O wynikach i kształcie zestawienia Best brands Poland 2024 zdecydowali konsumenci, oddając w tym roku 8 tysięcy głosów. To trzecia edycja wydarzenia promującego najlepsze krajowe marki. Co ważne, tym, na co zwracają uwagę głosujący, jest nie tylko sukces komercyjny marek, ale także sposób wywoływania przez nie emocji oraz metody stosowane, aby na długo i skutecznie zapaść w pamięć kupujących.
Zobacz również
Best overall brand: Lay’s
W tej kategorii liczyły się marki, którym udało się wypracować silną pozycję na rynku i które stworzył trwałą relację z konsumentem, wywołując w nim uczucie lojalności. Zwycięzcą w tym roku okazał się Lay’s.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Best life-changing technology brand: Apple
Tym razem chodziło o wyłonienie brandów, których rozwiązania zmieniły codzienne życie konsumentów. Zwracano uwagę na to, czy dzięki oferowanym technologicznym innowacjom klientom żyje się obecnie przyjemniej oraz wygodniej niż wcześniej. „Oscara Marketingu” otrzymała firma Apple, gigant technologiczny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Best Polish brand: Lubella
Ta kategoria została poświęcona markom polskiego pochodzenia, które cieszą się zaufaniem konsumentów. Laureatem okazała się Lubella, producent m.in. sosów i makaronów.
Best sustainability brand: OnlyBio
Tę kategorię reprezentują firmy podejmujące działania na rzecz ochrony środowiska w sposób jawny i transparentny. Liczy się nie tylko ekologicznych i etycznych praktyk, ale również edukowanie społeczeństwa. Wygrany? OnlyBio, firma tworząca kosmetyki do włosów.
Best brands best momentum brand i best beauty & self-care brand: Dyson oraz Nivea
Podczas tegorocznej edycji gali Best brands Poland 2024 przyznano nagrody również w dwóch debiutujących kategoriach. Mowa o best brands best momentum brand i best beauty & self-care brand. W przypadku pierwszej kluczowe znaczenie miało to, aby tworzona strategia marketingowa była dopasowana do stale zmieniających się warunków na rynku. Laureatem okazała się firma Dyson. W przypadku drugiej kategorii najwięcej głosów zdobyła Nivea, której produkty stały się nieodłącznym elementem życia konsumentów.
The power of brand momentum
Czym jest realna siła przyciągania marki w oczach konsumentów? Na to pytanie próbowali odpowiedzieć uczestnicy tegorocznej gali Best brands Poland 2024. Tzw. power of brand momentum stał się głównym tematem wydarzenia. Gościem Best brands Poland 2024 był Szymon Marciniak, jeden z czołowych polskich sędziów piłkarskich, który opowiedział o własnym „momentum”.
Zdjęcia: mat. pras.
PS YouGov Best Brands 2023: TOP 10 najsilniejszych marek w Polsce [RANKING]
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Prezentujemy dziś nowy ranking YouGov Best Brands, przedstawiający najlepsze i najprężniej rozwijające się marki.