Od 16 do 27 lipca można zgłaszać strony firmowe do kolejnej edycji konkursu Best of company pages, organizowanej przez serwis społecznościowy LinkedIn. Zgłoszenia można dokonać na Twitterze za pomocą tweetu skierowanego do @LinkedInMktg i oznaczonego hasztagiem #BestofCP lub poprzez komentarz pod tym postem z oznaczeniem firmy i hasztagiem #BestofCP.
W ubiegłorocznej edycji konkursu łącznie zgłoszono ponad 9 tys. stron. Najlepszymi stronami zostały strony firm:
Zobacz również
- Hays
- Schneider Electric
- Nike
- Cisco
- DXC Technology
- Teleperformance India
- Hotmart
- HP
- Biesse Group
- Woolworths Group
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na blogu LinkedIna.
>>> LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie?
>>> LinkedIn: najciekawsze polskie strony firmowe [przegląd]
>>> LinkedIn: strona firmowa i/czy profil osobisty? [opinie]
>>> LinkedIn: najciekawsze zagraniczne strony firmowe [przegląd]
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce