IKEA cały czas aktywnie angażuje się w działania mające na celu walkę ze zmianami klimatu, czy też szerzej – propagujące dbanie o nasze środowisko. Tego przykładem jest aplikacja „Better Living”, w której marka przedstawia proste sposoby na prowadzenie zrównoważonego życia, z korzyścią dla nas i naszego środowiska.
Aplikacja działa na zasadzie prostych porad, które mają na celu zmianę naszych codziennych nawyków – marka sugeruje np. byśmy pamiętali o wyłączaniu naszego monitora, wyciąganiu ładowarek z kontaktu, gdy ich nie używamy, czy skracania czasu naszego prysznica. Za każde wykonane „zadanie”, otrzymujemy dodatkowe punkty oraz różne bonusy.
Zobacz również
Co więcej, aplikacja pozwala też wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami oraz obserwować ich postępy w działaniach na rzecz naszego środowiska.
Aplikacja Better Living jest do pobrania za darmo na telefony z systemami iOS oraz Android.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Odnawialne źródła energii, nowe zrównoważone rozwiązania dla klientów, 60 proc. asortymentu IKEA wytworzonego z materiałów odnawialnych – to główne tematy nowego globalnego Raportu Zrównoważonego Rozwoju IKEA za rok finansowy 2018.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.
PS3
IKEA zaprezentowała dwie repliki swoich zabawkowych łódek kąpielowych Smakryp, które zostaną wykorzystane do oczyszczania śmieci z londyńskich dróg wodnych w nadchodzących tygodniach.
PS4
IKEA we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem stworzyła serię produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców. Kolekcja pojawi się w sklepach marki na całym świecie w 2021 roku.
PS5
Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.