Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat

Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat
Coca-Cola ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Better when we're open”, za pomocą której chce zjednoczyć wrogo do siebie nastawiony, podzielony świat. W spocie stworzonym w ramach inicjatywy marka zachęca odbiorców do zastanowienia się i zadania sobie pytania „Czy to ja mogę się mylić?”.
O autorze
1 min czytania 2020-02-26

Coca-Cola zaprezentowała niedawno swoją nową długoterminową kampanię pod hasłem „Better when we’re open”. Za jej pomocą marka chce jednoczyć podzielony i wrogo do siebie nastawiony świat i jednocześnie pokazać, że zajmuje i będzie zajmować stanowisko w kwestiach społecznych, które dotyczą dzisiejszego społeczeństwa. 

W ramach kampanii marka stworzyła spot zatytułowany „Open”. Widzimy w nim fikcyjne miasto pełne wściekłych, kłócących się ze sobą obywateli. W pewnym momencie mury budynków wokół nich dosłownie zaczynają pękać i na ekranie pojawia się znana z serialu „Orange Is The New Black” aktorka Natasha Lyonne, która zachęca bohaterów spotu (i jednocześnie odbiorców) do zastanowienia się i podczas kłótni z drugą osobą zadania sobie pytania „Czy to ja mogę się mylić?”.

Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy London. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Magic of Coke Taste” to ubiegłoroczna kampania marki Coca-Cola, której celem było przywołanie magii smaku oraz pozytywnych wspomnień związanych z pierwszym łykiem gazowanego napoju.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W maju 2019 roku Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z kampanią „First Love”, informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.