Coca-Cola zaprezentowała niedawno swoją nową długoterminową kampanię pod hasłem „Better when we’re open”. Za jej pomocą marka chce jednoczyć podzielony i wrogo do siebie nastawiony świat i jednocześnie pokazać, że zajmuje i będzie zajmować stanowisko w kwestiach społecznych, które dotyczą dzisiejszego społeczeństwa.
W ramach kampanii marka stworzyła spot zatytułowany „Open”. Widzimy w nim fikcyjne miasto pełne wściekłych, kłócących się ze sobą obywateli. W pewnym momencie mury budynków wokół nich dosłownie zaczynają pękać i na ekranie pojawia się znana z serialu „Orange Is The New Black” aktorka Natasha Lyonne, która zachęca bohaterów spotu (i jednocześnie odbiorców) do zastanowienia się i podczas kłótni z drugą osobą zadania sobie pytania „Czy to ja mogę się mylić?”.
Zobacz również
Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.
PS
„Magic of Coke Taste” to ubiegłoroczna kampania marki Coca-Cola, której celem było przywołanie magii smaku oraz pozytywnych wspomnień związanych z pierwszym łykiem gazowanego napoju.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W maju 2019 roku Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z kampanią „First Love”, informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.
PS3
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.