Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Beyond Meat opracowało nową formułę swojego wege produktu – teraz jest bardziej „mięsny” w smaku

Beyond Meat opracowało nową formułę swojego wege produktu – teraz jest bardziej „mięsny” w smaku
Popularna firma Beyond Meat ogłosiła niedawno, że opracowała nową formułę swojego flagowego produktu. Beyond Meat 3.0, bo taką nazwę nosi potrawa, ma być jeszcze bardziej „mięsne” w smaku.
O autorze
1 min czytania 2021-04-29

Firma Beyond Meat zasłynęła na międzynarodowym rynku dzięki swoim wegańskim produktom, które w smaku przypominają prawdziwe mięso. Marka nawiązała już współpracę z takimi brandami, jak m.in. McDonald’s, a także KFC, słynne burgery są już także dostępne także w sklepach sieci Kaufland. 

Teraz Beyond Meat ogłosiło opracowanie nowej formuły swojego flagowego produktu. Nowa generacja mięsa marki ma zawiera bowiem znacznie mniej tłuszczu (o 35% mniej niż wołowina), a także mniej tłuszczów nasyconych, a za to odrobinę więcej białka, niż w przypadku tradycyjnych kotletów z mięsa wołowego. Co więcej, Beyond Meat 3.0 ma być w smaku jeszcze bardziej „mięsne” niż dotychczas. 

Nowe burgery mają pojawić się w sklepach w Stanach Zjednoczonych w ciągu najbliższych kilku tygodni. Na tę chwilę nie wiadomo, czy dostępne będą także w Polsce. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Impossible Foods znana jest ze swojego wegańskiego mięsa, które do złudzenia przypomina i smakuje, jak to odzwierzęce. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła odtworzyć smak mleka krowiego.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się