Coca-Cola stale rozwija ofertę produktów nisko- i bezkalorycznych – obecnie stanowią one już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku wzrosła aż o 14 procent.
Wprowadzając tę nowość, marka daje konsumentom możliwość cieszenia się ulubionym smakiem o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Coca-Cola dostarcza nie tylko smakowych wrażeń, ale także promuje swój kultowy napój w wersji zero w pomysłowych i skupiających jej fanów kampaniach: Najlepsza Coca-Cola Ever? czy zeszłorocznej #ZeroWords.
Zobacz również
#WeźSpróbuj i sam się przekonaj
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: „Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj”. Swoją akcją po raz kolejny pozwala doświadczyć „prawdziwej magii”, sprawiając, że kultowy smak będzie dostępny zawsze, wszędzie i dla każdego. Nowy, bezkofeinowy wariant to propozycja dla osób, które szukają ciekawego wyboru na różne okazje, a jednocześnie chcą postawić na produkt z kategorii zero.
– Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny, to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję. Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę – podkreśla Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330ml, 500ml, 850ml i 1000ml.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS. „Dziewczyna z perłą” podaje prawdziwą Coca-Colę
Marka stworzyła niezwykłą aktywację na lotnisku Guarulhos w São Paulo. Bohaterka billboardu 3D wyciąga butelkę Coca-Coli i „wrzuca ją” prosto do prawdziwego automatu z napojami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing