Dodatkowo w tym roku w wydarzeniu na Facebooku „10. rocznica libacji na skwerku” udział zadeklarowło ponad 24 tys. osób.
– Od kilku lat rośnie w Polsce moda na piwa bezalkoholowe. Dlatego zaproponowaliśmy browarowi “Inne beczki”, aby napisał historię libacji na skwerku na nowo – mówi Marcin Sikorski, dyrektor kreatywny w Agencji Nie Do Ogarnięcia.
Zobacz również
W efekcie dziś na portalu internetowym Gazety Wrocławskiej ukazał się artykuł „Libacja w 10. rocznicę Libacji na skwerku”. Historia fikcyjnej libacji potoczyła się podobnie jak 10 lat temu – nikogo nie ukarano. Tym razem jednak funkcjonariusze odkryli, że na miejscu grupa kobiet i mężczyzn raczyła się smakiem… bezalkoholowego piwa FREE IPA z browaru Inne Beczki.
– Free IPA jak na przedstawiciela stylu India Pale Ale przystało jest potężnie nachmielona – w tym wypadku amerykańskimi chmielami, którym piwo zawdzięcza cytrusowe i żywiczne aromaty. Przełamujemy tym piwem stereotyp piwa bezalkoholowego, jako jasnego napoju bez wyrazu, a samą akcją chcemy zwrócić uwagę, że jego smakiem można się cieszyć wszędzie, nawet na miejskim skwerku – wyjaśnia Kapitan Innych Beczek, Jakub Szulczewski.
Akcję wspiera serwis „Nagłówki nie do ogarnięcia” należący do Agencji Nie Do Ogarnięcia. Browar Inne Beczki w swoich social media organizuje natomiast konkurs, w którym poszukuje innych skwerków, na których z przyjemnością można napić się bezalkoholowego piwa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing