Teledysk do utworu „We mnie” to efekt pracy i zaangażowania grupy kreatywnych ludzi z branży marketingowej i filmowej. Przy projekcie Igorilla współpracował z Maciejem Łomnickim, który objął kierownictwo artystyczne, a na co dzień jest Junior Art Director w Kalicińscy.com. Klip wyreżyserował Jan Wąż, laureat Papaya Young Directors, a produkcją, pod kierownictwem Marii Taras, zajął się Fog Production.
Igorilla to introwertyczny ekstrawertyk, warszawski raper i wokalista, na co dzień pracujący w Kalicińscy.com jako Senior Copywriter. Utwór „We mnie” to kolejny singiel z albumu „Wbrew”, który miał swoją premierę 29 września br.
Zobacz również
Motywem przewodnim teledysku jest pokazanie nieokreślonego stanu podświadomości. Naukowo-abstrakcyjny świat zderzony został z klimatem nielegalnych imprez techno z przełomu XX i XXI wieku. Młody chłopak i dziewczyna spotykają się we „flashbackach”, a stan ich umysłu podkreślają absorbujące efekty z pogranicza eksperymentów naukowych oraz sztuki. W główne role wcielili się Malwina Krupa oraz Maciej Łomnicki. Realizacją zajął się dom produkcyjny Fog Production pod kierownictwem Marii Taras.
Ambitna wizja, którą sobie założyliśmy, mogła się udać tylko dzięki temu, że w projekt zaangażował się zespół zmotywowanych pasjonatów, który na planie rozumiał się bez słów. Cieszę się, że nie musieliśmy iść na żaden kompromis i mogliśmy cieszyć się artystyczną wolnością. „We mnie” to moja ulubiona piosenka z płyty i jestem dumny, że doczekała się takiego video – mówi Igor Seider.
W warstwie wizualnej postanowiliśmy zderzyć klimat rave’owych, undergroundowych imprez z estetyką eksperymentów z pogranicza sztuki i nauki. Te wszystkie drgania, mieszanie kolorów i działanie różnych sił i żywiołów ma w zamierzeniu podkreślać stan, opisywany przez Igora w tekście. Istotne jest też ‘granie’ bliskimi kadrami, które przeplatane sugestywnymi zabiegami formalnymi, ma dać widzowi pole do jego subiektywnej interpretacji – wyjaśnia formę video Maciek Łomnicki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Praca nad klipem, jego tworzenie ma swoją historię, która 26 października została opowiedziana w historycznym miejscu – dawnym skarbcu Banku Polskiego. Studio Bank, którego właścicielem jest artysta fotografik Szymon Kobusiński, było miejscem, w którym zaproszeni goście mogli jako pierwsi zobaczyć efekty pracy grupy osób, które połączyła pasja do tworzenia nieszablonowych rzeczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół kreatywnych osób otrzymał także wsparcie marki. Mecenat nad klipem i jego realizacją objął operator aplikacji mobilnej HAIZ, spółka HAIZ GO – lider bankowości społecznej w Polsce.