Eksperci omówią najważniejsze zagadnienia związane ze skutecznym wypromowaniem aplikacji mobilnej na rynku. Jak wzmocnić swoją strategię marketingową w kryzysie? Jak dać się znaleźć w wyszukiwarkach Google Play i App Store? Oprócz tego specjaliści poruszą ważną kwestię związaną z analityką aplikacji. Dlaczego jest tak istotna od samego startu aplikacji, na jakie dane i metryki zwrócić szczególną uwagę?
Prelegenci wirtualnego spotkania zaprezentują najważniejsze tajniki promocji aplikacji mobilnej. Dawka merytorycznej i skondensowanej wiedzy z pewnością znajdzie przełożenie na dalszą strategię danej kampanii mobilnej oraz zmieni punkt widzenia wielu marketerów. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z kilku kluczowych czynników decydujących o sukcesie premiery aplikacji. O tym w szczegółach opowiedzą: Tomasz Starzyński – managing partner Up&More, ekspert w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu aplikacji i reklamy internetowej. Małgorzata Różycka – strategy manager w Up&More, która odpowiada za planowanie strategii marketingowych online, ze szczególnym uwzględnieniem ich pełnej ścieżki zakupowej, atrybucji oraz zaawansowanej analityki.
Zobacz również
Gościem specjalnym będzie ekspert Christa Chen – App Partnerships Manager w Google. Christa w ramach współpracy z wybranymi partnerami w regionie EMEA umożliwia rozwijanie marketingu aplikacji z wykorzystaniem pełnej palety produktów Google Ads, w tym w fazie beta. Christa opowie o promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem najlepszych praktyk analitycznych, kreatywnych i marketingowych.
Pod koniec spotkania on-line będzie również czas na zadawanie pytań ekspertom i uzyskanie odpowiedzi.
Udział jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing