Biedronka na portalu LinkedIn

Ponad 3 tysiące sklepów w ponad 1100 polskich miast i miejscowości, 16 centrów dystrybucyjnych w całym kraju, a od 21 lipca 2020 roku także profil na LinkedInie – Biedronka od teraz jest jeszcze bliżej swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

We wtorek, 21 lipca, wystartował profil Biedronki na portalu LinkedIn. Treści publikowane na profilu będą przybliżały Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce i sieć, którą każdego dnia w ponad 3 tysiącach lokalizacji odwiedza ponad 4,1 mln klientów. LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe.

– W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy – powiedział Luis Araujo, dyrektor generalny Jerónimo Martins Polska S.A.

Na LinkedIn oficjalne profile firmowe ma ponad 30 mln przedsiębiorstw z całego świata. Od dzisiaj także Biedronka będzie aktywnie obecna w tej przestrzeni. Na świecie z największej profesjonalnej sieci społecznościowej LinkedIn korzysta ponad 630 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 2,7 mln. Większość użytkowników platformy to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. Jej misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj