Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa wiele osób prawdopodobnie wybierze wakacje w Polsce, zamiast wyjazdu za granicę. W związku z tym Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, w ramach której zachęca swoich pracowników do czasowego przeniesienia się do sklepów zlokalizowanych nad Bałtykiem, aby zapewnić turystom sprawną i szybką obsługę w czasie zakupów.
Pracownicy sieci mają możliwość wyboru pracy m.in. w Jastarni, Nowym Dworze Gdańskim, Stegnie, Dziwnowie i Władysławowie. Biedronka opłaci im dojazd i zakwaterowanie w wybranej miejscowości. Wyjazdy zatrudnionych w Biedronce realizowane są od połowy czerwca do końca sierpnia. Co więcej, aby pracownicy mogli korzystać z uroków pobytu nad morzem, sieć oferuje im elastyczny grafik pracy.
Zobacz również
W ramach kampanii rekrutacyjnej Biedronka zaprezentowała też serię humorystycznych plakatów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kampanię odpowiedzialna jest Agencja Job’N’Joy.
PS
Pod koniec marca br. Biedronka postanowiła wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – były to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.
PS2
W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.