Biedronka startuje z loterią, w której klienci mogą wygrać mieszkanie

Biedronka startuje z loterią, w której klienci mogą wygrać mieszkanie
Sieć dyskontów startuje z loterią, w której pula nagród wynosi prawie 28 milionów złotych. 50 zwycięzców otrzyma po 500 tysięcy złotych na zakup mieszkania lub domu.
O autorze
1 min czytania 2022-02-08

Biedronka wie, jak trafić do swoich klientów – ich najnowszy konkurs to szansa na wygranie pieniędzy na własne mieszkanie. Do udziału w atrakcyjnej loterii, pozwalającej na spełnianie marzeń, nie trzeba specjalnie zachęcać, ale akcji promocyjnej towarzyszy szeroka kampania marketingowa, zaznaczająca swoją obecność w różnych kanałach komunikacji np. w telewizji, w Internecie oraz w folderach reklamowych.

Kiedy słyszymy słowo „dom” dla każdego może ono przybierać inne znaczenie. Jedni będą myśleć jedynie o budynku, natomiast inni będą widzieć oczami wyobraźni kochającą się rodzinę czy bliskie osoby. Niezależnie od tego, jak rozumiemy to słowo, niemal każdy ma marzenia o własnych 4 ścianach. Dzięki wielkiej loterii Biedronki te marzenia mogą stać się rzeczywistością dla 50 szczęśliwców – czytamy w komunikacie prasowym przesłanym przez Biedronkę.

Jakie są zasady loterii? W specjalnym losowaniu można będzie wziąć udział od 7 lutego do 16 kwietnia. Jedyne, co trzeba zrobić, to zakupy z kartą Moja Biedronka za co najmniej 99 zł (wliczać nie będą się m.in. alkohol czy wyroby tytoniowe).Dziennie na karcie Moja Biedronka można uzbierać maksymalnie 10 losów. Od poniedziałku do niedzieli można zdobywać losy, które biorą udział w losowaniu odbywającym się  co tydzień, we wtorek, z wyjątkiem ostatniego losowania, które odbędzie się w środę.

Co  tydzień losowanych będzie 5 zwycięzców, którzy zyskają prawo do nagrody w postaci 500 tysięcy złotych z przeznaczeniem na zakup domu lub mieszkania, zarówno z rynku pierwotnego jak i wtórnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2021 roku Biedronka? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2022 roku? O roku 2021 dla marki Biedronka opowiada Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka ds. marketingu w sieci Biedronka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się