Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. Kupimy 4 tysiące produktów

Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. Kupimy 4 tysiące produktów
Do niskich cen, wysokiej jakości oraz szerokiej dostępności placówek, Biedronka dołożyła właśnie swoim klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów ich ulubionych produktów spożywczych, drogeryjnych, dla domu oraz dla zwierząt - także online.
O autorze
1 min czytania 2024-02-16

Na stronie zakupy.biedronka.pl sieć oferuje produkty z możliwością dostawy pod drzwi, także planując ją w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia, co jest nowością w palecie usług Biedronki.

Sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo, z którą Biedronka współpracuje już w zakresie dostaw w ramach sklepu internetowego oraz usługi szybkiej dostawy zakupów Biek.

Teraz jednak klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji.

Biedronka, poprzez kompleksowość nowej oferty, ponownie wyznacza trendy, tym razem w spożywczym handlu internetowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart – tłumaczy Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

Najszybszy czas dostawy będzie wynosił 2 godziny, ale klienci będą mogli wybrać opcje dowiezienia zakupów w terminie późniejszym, nawet za 4 dni od dnia złożenia zamówienia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W chwili startu dokonywanie zakupów online w ramach nowego sklepu będzie możliwe w Warszawie, na terenie większości dzielnic miasta. Dostępność dostawy sprawdzimy wpisując kod pocztowy na stronie zakupy.biedronka.pl. Dostawy będą realizowane w godzinach 8.00-22.00.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Minimalna wartość dostawy wynosi 249 zł, ale jeżeli finalna wartość koszyka okaże się niższa z uwagi na chwilowy brak danego produktu w sklepie, gdzie kompletowane będzie zamówienie, shopper dostarczy zamówione zakupy.

Podczas składania zamówienia będzie można wybrać, w jaki sposób ewentualnie brakujące produkty powinny zostać zamienione na inne – dostępne: shopper może kontaktować się telefonicznie z klientem, sam podjąć decyzję o zamiennikach lub po prostu usunąć produkty z listy.

Dostawa tego samego dnia będzie kosztowała 19,99 zł, ale dowiezienie koszyka następnego dnia będzie tańsze, w tym nawet darmowe, o ile wartość zakupów przekroczy 500 zł. Jeśli nie, za dostawę koszyka wartego 249-349,99 zł zapłacimy 14,99, za wart 350-499,99 zł – 4,99 zł. Droższy zostanie dostarczony bez ponoszenia opłat.

Źródło: media.biedronka.pl

Za e-zakupy w Biedronce zapłacimy wygodnymi metodami dokonywania płatności online: kartami VISA, Mastercard, Maestro, a także BLIK, PayU, GPay, ApplePay oraz Szybkim Przelewem. Na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online. 

Zdjęcie główne: media.biedronka.pl