Kanał „Miłość z Piekarnika” obejmuje sześć instruktażowych filmów kulinarnych, przedstawiających w lekkiej, fabularyzowanej formule przepisy na tradycyjne wypieki. Kuchenne zmagania sympatycznej pary Ani i Rafała stają się okazją do budowania związku podczas codziennych, domowych czynności. Bohaterką drugiego planu każdego odcinka jest margaryna Palma z Murzynkiem Spółki Bielmar. Wszystkie filmy są dostępne także na YouTube.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kanał „Miłość z Piekarnika” jest promowany poprzez kampanię banerową na stronach programów i stacji TVN. Stanowi integralny element przedświątecznej kampanii reklamowej, zaplanowanej przez Innovations Media dla margaryny Palma z Murzynkiem w telewizji, Internecie i prasie.
Zwiastun serialu :
Metryczka produkcji:
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
- Klient: Zakłady Tłuszczowe Bielmar
- Produkt: margaryna Palma z Murzynkiem
- Termin emisji: 28.11.2013-15.01.2014
- Pomysłodawca filmów: Lidia Dominikowska , Innovations Crazy Mouse
- Scenariusz i reżyseria: Miłosz Kozioł, freelancer
- Produkcja: Film Polska Productions Sp. z o.o.
- Koncepcja kanału, media: Innovations Media, oddział krakowski
- Link do kanału na TVN Player: http://tvnplayer.pl/kolekcje/milosc-z-piekarnika,80/
Słuchaj podcastu NowyMarketing