Logo zaprojektowane 24 lata temu przez ówczesnego pracownika firmy, Kazimierza Gibałę, funkcjonowało w identyfikacji spółki od 1990 roku. Nową wersję znaku opracowała agencja brandingowa Sputnik Design. Postawionym przed nią celem było uproszczenie formy graficznej znaku i zwiększenie czytelności nazwy, przy jednoczesnym zachowaniu kompozycji opartej na motywie słonecznika. Rozwiązaniem, które pozwoliło osiągnąć zamierzone efekty, stało się wprowadzenie nowego elementu w postaci czerwonej szarfy. Znak jest prostszy, a dzięki temu bardziej uniwersalny i funkcjonalny w codziennej eksploatacji.
Wizualna spójność między starym i nowym znakiem podkreśla wieloletnią tradycję Spółki. Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal 70. lat pozwoliły nam zbudować silną i rozpoznawalna markę. Nowe hasło „Zawsze smakuje!” stanowi kwintesencję naszych celów. – mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji w Spółce Bielmar.
Zobacz również
Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”, jako jeden z niewielu znaczących producentów na rynku tłuszczów, (obecnie gracz nr 3 w kategorii margaryn), posiadają w 100% polski kapitał. To silna spółka pracownicza, której udziały od 1994 roku znajdują się w posiadaniu, między innymi, byłych i obecnych pracowników. Status eksperta zawdzięcza trosce o najwyższą jakość produktów, komponowanych według autorskich receptur z wykorzystaniem naturalnych składników. Renomowane marki margaryn: Śniadaniowa i Palma z Murzynkiem pozycjonują Spółkę w gronie liderów branży spożywczej w Polsce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell