…oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie realizacja działań z zakresu media relation, branded content, biura prasowego oraz współpracy z influencerami.
Pierwsza kawiarnia COSTA COFFEE powstała w 1971 r. w Lodynie na Fenchurch Street. Założyli ją włoscy bracia Sergio i Bruno Costa. Z ich pasji i niestrudzonemu dążeniu do perfekcji, powstała idealna mieszanka ziaren, która jest podstawą do stworzenia zawsze doskonałej kawy. COSTA COFFEE podbiła serca Brytyjczyków i od blisko 50 lat jest ich ulubioną kawą. W Polsce obecnie jest aż 160 kawiarni w 26 miastach. Teraz wyjątkowe doświadczenie z kawiarni można znaleźć w każdym opakowaniu kawy COSTA COFFEE Home Edition – nowej marki produktów w wersji do domu.
Zobacz również
Za koordynację działań dla COSTA COFFEE Home Edition po stronie agencji Big Picture zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director oraz Monika Roth, PR consultant.
Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach