„BIK nie straszy, tylko pomaga” – rusza kampania marketingowa nowego serwisu internetowego Biura Informacji Kredytowej.

To hasło najnowszej kampanii Biura Informacji Kredytowej – jedynej w Polsce instytucji, która pomaga na bieżąco monitorować swoją historię kredytową przez Internet oraz chronić się przed wyłudzeniem kredytu. Bohaterem kampanii jest postać pogodnego i pomocnego futrzaka.
O autorze
1 min czytania 2013-06-06

Główny przekaz kampanii koncentruje się wokół roli BIK, jako instytucji, która pomaga klientom dobrze przygotować się do wizyty w banku i odpowiedzialnie korzystać z usług bankowych. BIK, po raz pierwszy wprowadza do swojej kampanii postać – pozytywnego bohatera, która przełamuje dotychczasowy stereotyp postrzegania firmy, potwierdzając jednocześnie, że „BIK nie straszy, tylko pomaga”. Bohater kampanii ożywia przekazy skierowane zarówno do aktywnych kredytobiorców, jak i osób dopiero planujących zaciągnięcie zobowiązania. Pluszowa postać życzliwie wspiera klientów w świadomym poruszaniu się po rynku kredytowym, wskazując na zalety wynikające z dostępu do pełnej historii kredytowej, a także na korzyści alertów SMS, które pomagają chronić przed wyłudzeniem kredytu i monitorować terminowość spłat. 

-Kampania promuje produkty BIK dostępne online za pośrednictwem serwisu internetowego www.bik.pl, którego nowa odsłona ruszyła w ostatnich tygodniach. Chcemy uświadomić klientom, że BIK jest dla nich partnerem dającym przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa – mówi Małgorzata Bielińska, dyrektor Marketingu i Komunikacji Biura Informacji Kredytowej. Biuro umożliwia klientom stały dostęp do tych samych danych, do których dostęp mają banki. Dysponując taką informacją, każdy z nas ma stałą kontrolę nad tym, jakie dane przekazywane są do BIK przez banki i SKOK-i – dodaje. Dzięki temu każda osoba planująca wzięcie kredytu może się do tego dokładnie przygotować, a ci, którzy już posiadają zobowiązania finansowe, mogą na bieżąco monitorować swoją historię kredytową – zapewnia. Pomaga w tym specjalny system alertów SMS, który dodatkowo zabezpiecza przed wyłudzeniem kredytu na nasze nazwisko w banku lub SKOK-u.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj