Celem kampanii jest zbudowanie i utrwalenie świadomości marki herbat TET na rynku polskim. Głównym założeniem jest promowanie wysokiej jakości produktów marki związanych z angielską historią i tradycją picia herbaty.
Biuro Podróży Reklamy będzie się zajmowało kompleksową obsługą firmy Sun Generation w zakresie realizacji kampanii promocyjnej TET na lata 2016/2017. W ramach kampanii agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej, wyprodukowanie wizerunkowo-produktowego spotu reklamowego, opracowanie graficzne i kontentowe strony internetowej, stworzenie materiałów kreatywnych do emisji w digitalu oraz za realizację konkursu. Zdjęcia do filmu reklamowego odbędą się we wrześniu 2016 w Londynie. Zadaniem Biura Podróży Reklamy jest również współpraca z blogosferą w zakresie działań reklamowych oraz produkcja i dystrybucja w sieci materiałów content marketingowych. Kompetencją agencji jest również założenie i prowadzenie strony marki TET na Facebooku. Biuro Podróży Reklamy odpowiada również za zakup mediów na potrzeby kampanii.