Agencja współpracowała wcześniej z Beko przy różnych projektach digitalowych.
W ramach kampanii agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii kontent marketingowej oraz ogólnopolskiego badania online na temat: Czy AGD ułatwia codzienne życie Polaków? – Wielkie Badanie Beko. Ponadto agencja odpowiada za stworzenie strategii, opracowanie graficzne i kontentowe strony internetowej z badaniem, stworzenie materiałów kreatywnych z poradami do publikacji i rozpowszechniania w digitalu, oraz za realizację konkursu, który będzie jednym z elementów projektu. Zadaniem Biura Podróży Reklamy jest również współpraca z blogosferą w zakresie działań kontentowych oraz produkcja i dystrybucja w sieci materiałów kontent marketingowych, w tym video. Agencja odpowiada też za zakup mediów na potrzeby kampanii. Kampania rozpocznie się na początku 2017 r. i potrwa pół roku.
Zobacz również
Celem akcji jest wprowadzenie ciekawych materiałów na temat tego jak Polacy radzą sobie z domowymi obowiązkami i na ile sprzęt AGD w dzisiejszych czasach ułatwia im życie. Unikalny kontent i dane, które powstaną w ramach akcji, zostaną poddane do dyskusji blogerom oraz użytkownikom Internetu. Dzięki tym działaniom Beko chce dowiedzieć się więcej o swoich konsumentach oraz dać się poznać jeszcze bliżej. W efekcie tak zakrojonych działań marka chce nawiązać dialog z internautami.
Beko
Beko to jedna z najlepszych marek na świecie, która oferuje wszystkie niezbędne sprzęty domowe. Marka jest obecna w ponad 100 krajach całego świata i est drugą największą marką AGD w Europie. Marka Beko została uznana za jedną z dziesięciu najlepszych marek na świecie wg Euromonitor International 2008. Beko tworzy przyjazne i łatwe w obsłudze urządzenia wyposażone w specjalnie dobrane funkcje i technologie. Marka postrzegana jest jako synonim funkcjonalności, energooszczędności i światowych technologii, o czym świadczy ponad 300 opatentowanych innowacji. Beko jest liderem na polskim rynku w zakresie sprzedaży AGD.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Biuro Podróży Reklamy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, kontent marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 29 nagród i wyróżnień brażnowych: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty Spinacz, Kampania Społeczna Roku.