Pierwsza kampania pod nazwą „Be Cool At School” skierowana jest do dzieci w wieku szkolnym oraz młodzieży i potrwa od 1 sierpnia do 30 września. Celem nadrzędnym projektu będzie przeprowadzenie konkursu pod tym samym sloganem.
Konkurs „Be Cool At School” będzie polegał na zrobieniu sobie ciekawego, zabawnego lub po prostu oryginalnego zdjęcia z zeszytami Oxford. W tym celu zostanie uruchomiona platforma www.becoolatschool.pl na której wszyscy uczestnicy będą mogli zgłaszać swoje konkursowe fotografie. Dla autorów najciekawszych prac firma Hamelin przygotowała ponad 400 nagród rzeczowych.
Zobacz również
Agencja odpowiedzialna będzie za kreację banerów i zakup mediów w internecie. W kampanii zostaną wykorzystane takie media jak: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing.
Z dniem 17 września wystartuje drugi projekt i potrwa do 15 października 2016. Celem kampanii skierowanej do studentów będzie promocja kołonotatników marki Oxford dedykowanych studentom, oraz aplikacji mobilnej SOS NOTES.
Innowacyjność kołonotatników Oxford Student polega na możliwości szybkiego zeskanowania i udostępnienia zapisanych notatek w formacie PDF przy użyciu smartfona lub tabletu oraz aplikacji SOS NOTES. Darmowa aplikacja dostępna jest w sklepach App Store i Google Play.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie i kreację działań mediowych takich jak SEM, social media marketing oraz remarketing. W trakcie trwania projektu zostaną przeprowadzone również konkursy za pośrednictwem kanału Facebook. Dla laureatów Hamelin Sp. z.o.o przygotował liczne nagrody rzeczowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W czasie trwania obu projektów, Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiadać również za prowadzenie i moderację profilu Oxford na Facebooku.
Opiekę nad projektami po stronie klienta sprawuje Anna Jerzmanowska, Marketing Director, natomiast po stronie agencji Agata Lenartowicz, Junior Project Manager oraz Dominika Czyż, Project Manager.
Agencja Biuro Podróży Reklamy w lutym br. realizowała dla marki Oxford kampanię produktową, której celem była promocja kołonotatników dla studenta marki Oxford, aplikacji mobilnej SOS NOTES oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł – Yes, I scan!”.