Innowacyjność Notebooka SOS Notes z portfolio Oxford polega na możliwości szybkiego zeskanowania oraz udostępnienia zapisanych notatek w formacie PDF przy użyciu smartfona lub tabletu oraz aplikacji SOS NOTES. Darmowa aplikacja dostępna jest w sklepach App Store i Google Play.
Prezentację możliwości aplikacji można obejrzeć tutaj.
Zobacz również
Biuro Podróży Reklamy jest pomysłodawcą oraz organizatorem akcji, odpowiada również za przebieg konkursu i moderację kanału social media na czas trwania konkursu, czyli od 3 do 29 lutego 2016 r. Konkursowi towarzyszyć będzie, zaplanowana i przeprowadzona przez agencję, kampania reklamowa obejmująca Facebooka i Instagram.
„Konkurs na kreatywnego bazgroła” polega na zeskanowaniu bądź zrobieniu zdjęcia swojemu bazgrołowi, podpisaniu go co przedstawia oraz dołączeniu opisu w jakich okolicznościach powstał. Użytkownik konkursu powinien umieścić wykonaną przez siebie pracę na swojej tablicy na Facebooku lub Instagramie otagowując ją: #OxfordSOSNotes i/ lub #YesIScan.
Zwycięzcę konkursu organizator nagrodzi iPadem Mini, a 10 laureatów notesami Oxford.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana przez Hamelin w konkursie ofert. Klient nie podaje nazw pozostałych agencji biorących w nim udział.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Opiekę nad projektem po stronie klienta sprawuje Anna Jerzmanowska, marketing director, natomiast po stronie agencji Agata Lenartowicz, Junior Project Manager oraz Dominika Czyż, Project Manager.