Kolejna wizyta Mike’a Tysona w Polsce jest symboliczną inauguracją ekspansji marki oraz zapowiedzią planowanych działań reklamowych. Celebryta na zaproszenie FoodCare weźmie udział w nagraniu spotu telewizyjnego do kampanii BLACK Jet. Po raz pierwszy w kampanii reklamowej tej polskiej marki wykorzystany zostanie odrzutowiec. Już w czerwcu br. należący do Polskich Linii Lotniczych LOT obrandowany marką BLACK Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. W kampanii reklamowej BLACK za sterami „energetycznego odrzutowca” usiądzie Mike Tyson.
– Wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT oraz Mikiem Tysonem, wyjątkowym bohaterem na pokładzie naszego rejsu, rozpoczynamy unikatową kampanię reklamową marki BLACK. Realizując najbardziej odważne pomysły, będziemy nadal zaskakiwać naszych konsumentów – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Zobacz również
– LOT chce być dziś energiczny, dynamiczny i elastyczny, a przede wszystkim bardzo skuteczny, jak dobry bokser – mówi Dariusz Pietrzak, Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. Handlowych w PLL LOT.
– Chcemy zaskakiwać i przyciągać uwagę – zmieniamy się dynamicznie nie tylko wewnątrz organizacji– otwieramy się na masę nowych projektów i tę dynamikę chcemy zamanifestować także na zewnątrz – stąd ta „energetyczna współpraca” z Mike’ Tysonem i firmą FoodCare.
Ogólnopolska kampania z udziałem sportowca wystartuje już 24 maja. Jednym z jej elementów będzie specjalna akcja konsumencka, w której fani BLACK będą mogli wygrać lot na egzotyczną wyspę. To już trzecia odsłona kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona. Ambasador marki wystąpił wcześniej w dwóch spotach promujących markę BLACK Energy: „BLACK & WHITE ROOM” oraz „BLACK SERVICE”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Napój energetyczny BLACK jest dostępny od 2011 roku. W niespełna 1,5 roku od rynkowego debiutu marka zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. W 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek BLACK na poziomie 13,8 proc. pod względem ilościowym w litrach oraz 16,7 proc. pod względem ilościowym w sztukach dostępny jest w ponad 30 krajach. Grupa FoodCare zapowiada intensywną ekspansję zagraniczną w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji BLACK o kolejne rynki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Marka BLACK Energy, będąc rynkowym liderem, wielokrotnie zaznaczyła już swoją pozycję na rodzimym rynku. Po raz kolejny rozwijamy skrzydła. Naszym celem na najbliższy czas jest rozszerzenie dystrybucji BLACK Energy i obecność na kolejnych kilkunastu rynkach. Celem długoterminowym – zdystansowanie globalnego lidera również za granicą – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy FoodCare.