Blog Day 2015 – ruszyła 5 edycja konkursu na najlepsze blogi Dolnoślązaków

Już po raz piąty autorzy blogów z Dolnego Śląska mogą zgłosić się do konkursu organizowanego przez Pasaż Grunwaldzki. Tegoroczna edycja trwa od 6 lipca do 2 sierpnia. Zwycięzcy wyłonieni zostaną w czterech różnych kategoriach, swój tytuł przyznają również internauci.
O autorze
1 min czytania 2015-07-06

Pomysł na poszukiwanie i nagradzanie najciekawszych blogów tworzonych przez Dolnoślązaków zaczerpnięty został z idei Międzynarodowego Dnia Bloga i Blogerów, obchodzonego 31 sierpnia. Zachęca ona do polecania sobie nawzajem interesujących adresów platform. W tym roku wystartowała piąta edycja konkursu organizowanego przez Pasaż Grunwaldzki. – Kiedy rozpoczynaliśmy skala blogosfery była zupełnie inna. Blog Day Wrocław pokazuje, m.in., jak wiele się zmieniło – w 2011 roku zgłoszonych zostało 68 blogów, w ubiegłym roku aż 144. To wystarczający powód, aby kolejny raz przyjrzeć się tym najciekawszym. Mamy nadzieję, że w jubileuszowej – 5 edycji ustalimy nowy rekord zgłoszeń – mówi Agnieszka Lis, Manager ds. Marketingu Pasaż Grunwaldzki. 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy od 6 lipca do 2 sierpnia przesłać zgłoszenie, zawierające nazwę bloga i dane kontaktowe, na adres [email protected]. Tegoroczne kategorie to: Moda i Uroda, Pasje i Twórczość, Kulinaria oraz Dolny Śląsk. Zwycięzców wyłoni jury w składzie: Marta Dymek, autorka popularnego bloga jadlonomia.com, zwyciężczynie ubiegłorocznej edycji konkursu: Katarzyna Kowalska, autorka bloga zapętlone.pl oraz Krystyna Bałakier z bloga Moda po ludzku (balakier-style.pl), a także redakcje Gazety Wrocławskiej i portalu wroclaw.pl. Tytuł najlepszego bloga, spośród nominowanych platform, przyznają również internauci w głosowaniu na fan page’u konkursu. Finał Blog Day Wrocław odbędzie się 30 sierpnia. Każdy zwycięzca otrzyma statuetkę i bon zakupowy o wartości 500 zł ufundowany przez Pasaż Grunwaldzki oraz nagrodę niespodziankę.

Szczegółowe wytyczne dotyczące zgłoszeń oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie oraz na Facebooku

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj