Yosh.pl to pierwszy sprofilowany sklep, który błyskawicznie uczy się preferencji i gustów użytkownika. Pozwala przy tym na jednoczesne korzystanie z oferty wielu znanych i cenionych sklepów m.in. Zalando, Sarenza, Answear, Mytheresa, czy Asos. Na portalu znaleźć można również produkty topowych polskich projektantów: Gosi Baczyńskiej, Macieja Zienia, Łukasza Jemioła czy Roberta Kupisza, a także najlepszych zagranicznych marek, takich jak: Tommy Hilfiger, Burberry, Marc Jacobs, czy Michael Kors.
– Tworząc koncepcję kampanii chcieliśmy podkreślić jedną z najistotniejszych cech nowego portalu, a mianowicie jego zdolność do błyskawicznego uczenia się preferencji jego użytkowników i wyszukiwania najlepiej dopasowanych ofert, spośród aż 300 000 produktów i około 2 000 marek modowych dostępnych w serwisie. To błyskawiczne dostosowywanie się systemu ujęte zostało w hasło „Mój Yosh już o tym wie” – wie już nawet o „skrytych pragnieniach” swoich użytkowników„. Rejestrując się na Yosh.pl nie musimy już śledzić trendów, spędzać godzin na przeglądaniu blogów modowych czy portali zakupowych w poszukiwaniu inspiracji. „Mój Yosh” zrobi to za nas – automatycznie podsunie nam to, co może nas najbardziej zainteresować. – mówi Piotr Nogal Stategy & Innovation Director Vacaloca – Stąd też idea viralowego video pt. „Blogosfera? A po co to komu?” – dodaje.
Zobacz również
Zakres współpracy agencji Vacaloca z serwisem Yosh.pl, oprócz koncepcji i implementacji kampanii wizerunkowej online pt. „Skrycie…”, obejmuje również produkcję spotu o charakterze viralowym pt. „Blogosfera? A po co to komu?!” oraz działania w mediach społecznościowych. Film promocyjny, którego reżyserem jest Paweł Zawadzki, Creative Director w Vacaloca znany m.in. z kampanii “Żywiecka Kronika Filmowa” czy “Sprite – niech prawda Cię orzeźwi!”, dostępny jest w formie reklamy na Facebooku, reklamy na YouTube oraz jako film na kanale YouTube serwisu Yosh.pl (link). Agencja odpowiedzialna jest za zarządzanie fanpage Yosh na Facebooku (tworzenie contentu, wparcie graficzne i reklamowe), kanałami w serwisach Pinterest i YouTube, a także założenie i administrowanie profilem Yosh na Instagramie. Kampania potrwa do 30 maja.
Z ramienia agencji Vacaloca działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się zespół Joanny Rutkowskiej – Social Media Manager w firmie. Całość projektu koordynuje Online Project Manager – Łucja Fornalska.
Więcej informacji na stronie i Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing