Podczas spotkań eksperci Bluerank poradzą, jak pozycjonować strony i jak utrzymać kontakt z klientami w social mediach w czasach koronawirusa. Pomogą sprawić, by reklama nie pojawiała się w niechcianym towarzystwie na stronie oraz podpowiedzą, jak monetyzować treści, które zamieszczamy w Internecie.
Pierwszy webinar odbędzie się w poniedziałek, 27 kwietnia o godz. 15.00 (emisja: Facebook Bluerank). Temat: Brand Safety, czyli jak bezpiecznie ustawiać reklamy w Internecie. Podczas spotkania będzie można zadawać pytania.
Zobacz również
Cały harmonogram webinarów dostępny jest na stronie: webinary.bluerank.pl/
To nie wszystko. Eksperci Bluerank spotkają się z przedsiębiorcami na bezpłatnych konsultacjach. Pomogą w prowadzeniu biznesu i działaniach online. Na konsultacje można zapisać się wypełniając formularz – szczegóły na stronie www.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Cykl webinarów jest częścią projektu #RatujemyLokalneBiznesy, który zainicjował Bluerank. Polega on na wspieraniu małych i średnich firm, którym trudno jest prowadzić biznes w czasach epidemii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Customer Journey – to przynosi efekty!
Bluerank ma powody do dumy. W opublikowanym właśnie rankingu najlepszych agencji digital marketingu w Europie zajął miejsce na podium! Jest drugą najliczniej nagradzaną marką w historii prestiżowego konkursu.
Listę najlepszych agencji marketingu internetowego przygotowali organizatorzy prestiżowego konkursu European Search Awards, czyli We Are Search oraz brytyjska agencja Don’t Panic.
European Search Awards co roku nagradza najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Do konkursu zgłaszają się marki z całej Europy, a profesjonalne jury złożone z ekspertów z branży – po skrupulatnym, dwustopniowym procesie oceny – wyłania najlepszych.
Bluerank startuje w konkursie od ośmiu lat i regularnie zdobywa nagrody – i to właśnie miało wpływ na drugie miejsce w rankingu podsumowującym łączną liczbę trofeów zdobytych przez uczestników.
Fotel lidera przypadł agencji Wolfgang Digital z Dublina, która zdobyła łącznie 12 nagród. Na trzecim miejscu, za łódzką agencją, która ma na koncie już 10 trofeów, jest Propellernet z Brighton (łącznie 7 nagród).
W sumie w rankingu wyróżnionych zostało prawie sto marek – wśród nich są jeszcze trzy agencje z Polski – UpMore, Elephate i Sempai.
– Co wpływa na sukces Bluerank? Ludzie! To pracownicy są najważniejszym filarem naszej działalności. Ich zaangażowanie tworzy wysoką jakość naszych usług. A wynikiem są bardzo dobre projekty i zadowoleni Partnerzy. W pracy z Partnerami niezwykle istotne jest budowanie zaufania. W ślad za tym idzie wspólna gotowość do testowania, eksperymentowania, uczenia się. A to jest podstawą do tworzenia odważnych, nowatorskich, niebanalnych rozwiązań. Rozwiązań, które bardzo dobrze realizują cele biznesowe naszych partnerów – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank.
Prezes podkreśla też, że – tworząc projekty – Bluerank kieruje się ideą Customer Journey, czyli podążaniem razem z klientem, rozumieniem jego potrzeb, budowaniem dobrych doświadczeń.
Testowanie, odkrywanie, inspirowanie
W tym roku – do historycznego sukcesu i dziesięciu nagród – Bluerank ma szansę dołożyć kolejne. Organizatorzy konkursu European Search Awards ogłosili właśnie tzw. krótką listę nominowanych do tytułów 2020. Bluerank uzyskał aż 11 nominacji, najwięcej wśród polskich agencji, które – co warto podkreślić – wystawiają co roku do konkursu coraz silniejszą reprezentację.
Nominacje 2020 dotyczą kampanii realizowanych dla czterech biznesowych Partnerów: Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja. To projekty, w których Bluerank zajmował się m.in. kompleksową strategią działań w ramach Google Ads, pogłębioną analizą danych, automatyzacją, większą personalizacją. Tworzył własne narzędzia i indywidualne aplikacje, znacząco poprawiające wyniki w projektach partnerów. Holistycznie podchodził do strategii content marketingu.
– Jurorzy konkursu European Search Awards szczególnie wysoko oceniają działania, które odznaczają się innowacyjnością i efektywnością. Dobre efekty są możliwe dzięki dużej otwartości we współpracy. Niezwykle ważne w tym procesie jest poznanie partnera, sposobu w jaki funkcjonuje jego biznes, zrozumienie oferty i podejścia do niej. Dlatego w Bluerank dużą wagę przywiązujemy do wzajemnego poznania się, zrozumienia i wypracowania najbardziej efektywnych form komunikacji i współpracy. Na co dzień skupiamy się na optymalizacji naszych działań i ich efektywności, ale zostawiamy także miejsce na testowanie, odkrywanie i wzajemne inspirowanie tak, aby stymulować innowacje. Drugie miejsce w rankingu potwierdza skuteczność takiego podejścia – Tomasz Sąsiadek, dyrektor współzarządzający Bluerank, odpowiadający za obszar Exploit.
Bluerank nie od dziś buduje też swą pozycję w Europie. Łódzka agencja przewodzi dwóm aliansom – Dall (skupiający agencje z Europy Zachodniej ) i CEEDA, do którego należą podmioty z Europy Środkowo-Wschodniej. To łącznie 23 agencje, które łączą siły, by na przykład wspierać firmy rozpoczynające sprzedaż na międzynarodowych rynkach.
– Myśląc o międzynarodowym charakterze działań Bluerank mam dodatkowy powód do radości, ponieważ po raz pierwszy w historii konkursu ESA aż 7 agencji partnerskich Bluerank z DALL i CEEDA zostało docenionych w wielu kategoriach, uzyskując łącznie aż 25 nominacji 2020. Jestem dumny z tworzenia i bycia częścią takich partnerstw oraz wierzę, że będziemy mieć wiele powodów do świętowania podczas gali w Bukareszcie – Zbigniew Nowicki, dyrektor współzarządzający Bluerank (obszar Explore).
Bo właśnie tam, 3 września, poznamy tegorocznych zdobywców nagród European Search Awards 2020. Bluerank, oprócz nominacji w poszczególnych kategoriach, ma też szansę na tytuł: „Best Large Integrated Search Agency”.