Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Google Optimize to narzędzie, służące wykonywaniu testów na stronach internetowych, a jego ogromną zaletą jest łatwość i elastyczność, które pozwalają na przeprowadzanie prostych testów bez dostępu do kodu strony i wiedzy programistycznej. Bardzo często prowadzenie tego typu czynności jest utrudnione przez brak zasobów IT klientów i czas realizacji zaplanowanych działań. Na rynku e-commerce szybkość przeprowadzania testów i możliwość wyciągania trafnych wniosków może stanowić o przewadze strategicznej.
Zobacz również
Certyfikacja składała się z dwóch etapów: testu teoretycznego i części praktycznej, polegającej m.in. na przygotowaniu case study z wykorzystania narzędzia Google Optimize. Zdobyty certyfikat potwierdza najwyższe umiejętności specjalistów Bluerank i daje gwarancje Klientom, że powierzone agencji projekty są prowadzone na najwyższym poziomie.
Zdobyty certyfikat Google Optimize potwierdza naszą wiedzę i umiejętności wykorzystania testów do poprawy wskaźników skuteczności i w efekcie zdolności do wspierania naszych klientów w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych. Wyróżnienie idealnie dopełnia kompetencje Bluerank w obszarze wykorzystywania narzędzi analitycznych z pakietu GA 360 Suite, obok takich, jak: Google Analytics, Data Studio czy Google Tag Manager. – KAROLINA WRZASK, DIGITAL ANALYTICS BUSINESS MANAGER, BLUERANK
Publikacje poświęcone wstępnej konfiguracji Google Optimize, wkrótce pojawią się na blogu Bluerank (Bluerank.pl/blog). Link do samego narzędzia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing