W samym centrum galerii handlowej stanęło profesjonalne stoisko, na którym wszyscy fani motoryzacji mogą oglądać model BMW M4 oraz zapoznać się z bogatą ofertą części i akcesoriów oraz usług BMW. Największa grupa dealerska Bawaria Motors już od roku 2014 z powodzeniem realizuje koncepcję prezentacji oferty BMW w przestrzeni miejskiej.
„Nowa formuła dotarcia do Klienta nie jest nam obca. Już w roku 2014 wraz z pojawieniem się nowego segmentu samochodów miejskich BMW 2 Acitive Tourer staraliśmy się spotkać i zainteresować naszą ofertą klienta w różnych strefach miejskich. Stworzyliśmy ciekawą formułę prezentacji naszego szerokiego wachlarza produktów i usług – Mobilne Miasteczko BMW Bawaria Motors. Tym bardziej w tym roku z przyjemnością zaangażowaliśmy się w projekt BMW Pop Up Store w Gdańsku” – mówi Mikołaj Małecki Brand Manager BMW i MINI Bawaria Motors.
Zobacz również
„Realizowany projekt jest jedną z wielu aktywności mających na celu zaistnienie marki poza standardowym miejscem sprzedaży, czyli punktem dealerskim. Wyjście do konsumenta, prezentowanie oferty w miejscu gdzie klienci naturalnie robią zakupy, przychodzą spędzić czas doskonale wpisuje się w obecne trendy, zgodnie z którymi styl życia konsumentów wpływa na sposób budowania marek” – komentuje Małgorzata Cecherz-Kowalska, Dyrektor Marketingu BMW Group Polska. Dealer BMW Bawaria Motors Gdańsk zachęca do odwiedzania stoiska codziennie w godzinach działania galerii handlowej 9.00 – 20:00 a w niedzielę w godz. 10:00 – 21:00 i już dzisiaj zapowiada atrakcyjne oferty na wszystkie produkty i akcesoria BMW oraz wyjątkowy konkurs Pop Up Store Selfie Bawaria Motors.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing