Idea kampanii Bohater Domu opiera się na prezentowaniu przykładów prawdziwych historii klientów. Wszystkie historie zostały opowiedziane przez klientów w czasie spotkań relacyjnych i zwykłych rozmów przy robieniu zakupów. Zapamiętane i spisane przez Kierowników Działów Relacji stały się inspiracją do nakręcenia pierwszych spotów z udziałem Klientów.
– Zdaliśmy sobie sprawę, że po kampanii „Zostań bohaterem w swoim domu”, która zagościła w języku potocznym, kolejny rozdział w budowaniu wizerunku marki musi być równie silny, inaczej będzie to krok wstecz. Dlaczego nie oddać tu pola naszym Klientom, dziękując im w ten sposób, że są z nami? Nie trzeba bawić, ani zaskakiwać, mamy nadzieję, że pokazanie rzeczywistości w piękny sposób znajdzie swoich zwolenników – mówi Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Handlowej.
Zobacz również
Kampania będzie widoczna również w Internecie. Strona www.bohaterdomu.pl pozwala wszystkim, którzy chcą się podzielić swoją historią budowania lub remontowania domu, urządzania mieszkania, tworzenia ogrodu, na wrzucenie zdjęć i opisu swojej historii.
Bohaterskie historie klientów będzie można zobaczyć także w sklepach Leroy Merlin. W specjalnie dedykowanym miejscu będą prezentowani lokalni bohaterowie domu i ich bohaterskie dokonania. Kampania będzie wspierana przez doradców klienta.
Kampania Bohater Domu będzie emitowana we wszystkich kanałach telewizji publicznej i stacjach TVN.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Koncept: Leroy Merlin Polska
- Kreacja i realizacja: agencja Engine
- Zakup mediów: Starcom
Słuchaj podcastu NowyMarketing