Marka Apple opublikowała spot zapowiadający premierę Vision Pro, czyli sprzętu do rozszerzonej rzeczywistości. W zapowiedzi wykorzystano wizerunki znanych postaci z bajek lub filmów. Każdy z bohaterów szykuje się na rozpoczęcie przygody, ale najpierw zakłada okulary, bądź inny podobny do nich przedmiot, a ostatnia bohaterka spotu korzysta ze sprzętu od Apple.
Ta kompilacja ma pokazać, jak zmieniają się możliwości technologiczne. Apple mocno podkreśla, że stawia na technologię. Spot kończy się hasłem „Get ready”, które ma wzbudzić w odbiorcy zarówno ciekawość w związku z oczekiwaniem na premierę produktu, jak również uświadomić mu, że technologia będzie jeszcze większą częścią jego życia.
Zobacz również
Kampania powstała w podobnym stylu do spotu Apple zatytułowanego „Hello” z 2007 roku, w którym zadebiutował iPhone. Wówczas, w kampanii promującej, pokazano ewolucję telefonów komórkowych, również odnosząc się do popkultury.
Wiele wskazuje na to, że Apple chce, by nowy produkt stał się kolejnym flagowym i przełomowym produktem ich marki, podobnie jak stał się nim iPhone.
Apple Vision Pro swoją premierę w USA będzie miał 2 lutego br., natomiast jego przedsprzedaż ruszy już 19 stycznia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: screen YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Apple w najnowszym spocie chce zmieniać świat z humorem. Spotkanie kierownictwa z „Matką Naturą”
W trakcie ostatniej konferencji marki Apple wiele mówiono o ekologii. Wspomniano między innymi o planie Apple 2030. W nawiązaniu do zmian, które wdraża gigant technologiczny, powstał pięciominutowy spot, w którym rolę „Matki Natury” odgrywa znana amerykańska aktorka.
PS2 „Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii
Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It’s iPhone”, a jej głównym bohaterem jest… hodowca ogromnej dyni.