„Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii

„Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii
Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It's iPhone”, a jej głównym bohaterem jest... hodowca ogromnej dyni.
O autorze
1 min czytania 2023-07-12

Amerykańska firma postanowiła podkreślić w swojej komunikacji korzyści płynące z żywotności baterii w ich urządzeniach.

W krótkometrażowym filmie widzimy rolnika prowadzącego ciągnik, który w ślimaczym tempie transportuje olbrzymią dynię. Jest zupełnie sam na pustkowiu, a mapa w jego iPhonie pokazuje, że prosta droga ciągnie się przed nim jeszcze ponad 100 mil. 

W tym zabawnym spocie słyszymy utwór autorstwa amerykańskiego rapera Ludacrisa. Za koncepcję odpowiada agencja Apple Marcom.

PS Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z Iphonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.

PS 2 Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Apple chce zastrzec wizerunek jabłka w logotypach. Nie chodzi jedynie o te nadgryzione, ale o wszystkie jego formy. Jedną z firm, którą Apple zmusza do zrezygnowania z tego symbolu jest szwajcarska organizacja zrzeszająca sadowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się