Apple w najnowszym spocie chce zmieniać świat z humorem. Spotkanie kierownictwa z „Matką Naturą”

Apple w najnowszym spocie chce zmieniać świat z humorem. Spotkanie kierownictwa z „Matką Naturą”
W trakcie ostatniej konferencji marki Apple wiele mówiono o ekologii. Wspomniano między innymi o planie Apple 2030. W nawiązaniu do zmian, które wdraża gigant technologiczny, powstał pięciominutowy spot, w którym rolę „Matki Natury” odgrywa znana amerykańska aktorka.
O autorze
1 min czytania 2023-09-14

fot. screen YouTube

Podczas najnowszej konferencji firmy Apple, która odbyła się 12 września br., wspomniano o planie Apple 2030. Gigant technologiczny chce do 2030 roku osiągnąć neutralność węglową we wszystkich obszarach działalności, zarówno w łańcuchu dostaw, jak i w cyklu życia produktów. Marka pochwaliła się także nowym Apple Watch’em, który jest produktem całkowicie neutralnym węglowo.

W nawiązaniu do zmian, które Apple wdraża dla dobra klimatu, powstała reklama przedstawiająca zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój. W spocie wystąpiła znana amerykańska aktorka Octavia Spencer. 

Spencer wciela się w rolę „Matki Natury”. Kobieta uczestniczy w spotkaniu firmowym i zachęca do podjęcia wysiłku związanego z wdrożeniem działań zmierzających do osiągnięcia całkowitej neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Na zebraniu obecny jest także szef marki Apple, Tim Cook. Aktorka jest stanowcza oraz zadaje wiele pytań członkom zespołu. Atmosfera podczas zebrania wydaje się być napięta, ale całość zachowuje komiczny charakter, z czego znana jest marka Apple, jeśli mowa o reklamach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Matka Natura” dopytuje pracowników o postępy marki w tematach takich jak czysta energia, materiały jakie wykorzystuje Apple czy transport. Każdy uczestnik kolejno odpowiada jakie zmiany wdrożono w firmie. Ich odpowiedzi są kwestionowane przez Spencer, przez co, oglądając spot, możemy poczuć stres zespołu. Wszystko to dzieje się jednak przez pryzmat humoru.

Reżyserem spotu jest Rhys Tomas ze Stink Films. To nie pierwszy raz, gdy Apple łączy humor oraz dłuższy format wideo, by przekazać zainteresowanym istotne przesłanie, ale również zmiany, w jakie inwestuje. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Konferencja Apple. Nowy iPhone oraz pierwszy produkt od marki całkowicie neutralny węglowo

12 września br. w Cupertino w Kalifornii odbyła się kolejna konferencja od marki Apple. Wydarzenie jak zwykle cieszyło się dużym zainteresowaniem. Firma przedstawiła nowe produkty, m.in. iPhone’y 15 oraz zegarki Apple Watch Series 9.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Apple stawia na ekologię. Firma wycofuje się ze sprzedaży silikonowych akcesoriów

Fanów marki Apple może zaskoczyć pewna wiadomość. Firma prawdopodobnie przestanie sprzedawać popularne silikonowe akcesoria, np. etui.