Bolt i Niewidzialna Wystawa wspólnie edukują użytkowników hulajnóg

Inaugurując Międzynarodowy Dzień Białej Laski 2022, Bolt nawiązuje współprację z Niewidzialną Wystawą. Celem jest wspólne edukowanie użytkowników hulajnóg elektrycznych z zakresu prawidłowego parkowania.
O autorze
1 min czytania 2022-10-17

Nieprawidłowe parkowanie to jeden z najczęstszych problemów związanych z używaniem hulajnóg elektrycznych. Dla Bolt bezpieczeństwo użytkowników i prawidłowe użytkowanie hulajnóg jest kluczowe. Dlatego firma nawiązała pierwszą taką na rynku współpracę z Niewidzialną Wystawą. Jednym z elementów wspólnych działań będzie pojawienie się hulajnogi wśród eksponatów na Niewidzialnej Wystawie, w jej widzialnej części, aby stworzyć pretekst do rozmowy o bezpiecznym użytkowaniu elektrycznego jednośladu. Zwiedzający będą mogl doświadczyć, jaki problem może sprawić nieprawidłowo zaparkowana lub pozostawiona na ulicy hulajnoga. 

Dodatkowo, aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby osób Bolt wraz z Niewidzialną Wystawą oraz Fundacją Centrum Edukacji Niewidzialna stworzyli wspólną kampanię społeczną w mediach społecznościowych: “Hulaj z głową – podziel się przestrzenią”. Twarzą akcji został ambasador Niewidzialnej Wystawy Sebastian Grzywacz, znany na TikToku jako @odlotowyniewidomy. W ramach projektu zaprezentowane zostaną 3 filmy.  

Działania na rzecz bezpiecznej jazdy hulajnogami elektrycznymi 

W ostatnim roku Bolt podjął liczne działania, mające na celu podnoszenie bezpieczeństwa użytkowników hulajnóg elektrycznych. Oprócz regularnego serwisowania sprzętu czy też prowadzonych regularnie w miastach szkoleń z zasad bezpiecznej i zgodnej z przepisami jazdy, regularnie prowadzone są działania informacyjne w aplikacji i mediach społecznościowych. Współpraca z Niewidzialną Wystawą jest kolejnym elementem podejmowanych przez firmę wysiłków. 

Wierzymy, że dzięki edukacji, jesteśmy w stanie wpłynąć na nawyki mieszkańców miast, a przede wszystkim nauczyć użytkowników prawidłowego korzystania z hulajnóg elektrycznych. Współpraca z Niewidzialną Wystawą jest naszym kolejnym krokiem w tym kierunku. Udostępniony Wystawie pojazd, ma uświadamiać zwiedzającym jak duże wyzwanie stanowi dla osoby niewidomej przewrócona lub pozostawiona na środku hulajnoga. Mamy nadzieję, że w ten sposób uwrażliwimy na tę kwestię wiele osób, a w efekcie doprowadzimy do poprawy zachowań użytkowników – mówi Valerii Romanov, regional manager w Bolt Rentals.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W pierwszej połowie roku, Bolt rozpoczął także test rozwiązania, polegającego na weryfikacji zdjęć zaparkowanej hulajnogi w oparciu o działanie sztucznej inteligencji (AI). Rozwiązanie to działa aktualnie już w większości miast w  Polsce. Ponadto od połowy 2021 roku testowana jest w Polsce tzw. weryfikacja poznawcza, która ma określić czy użytkownik jest trzeźwy i może prowadzić hulajnogę. Teraz narzędzie to udostępnione zostało na większą skalę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podejmowanie przez Bolt działania przynoszą efekty – w pierwszej połowie 2022 roku firma odnotowała już o 31% mniej wypadków, niż w analogicznym okresie 2020 roku, przy trzykrotnym wzroście przejazdów hulajnogami. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się