Współpraca obu firm daje użytkownikom aplikacji możliwość dodatkowego oszczędzania oraz zachęca do wypróbowania nowych rozwiązań. W ramach kampanii nowi użytkownicy Shopee, którzy nie dokonali jeszcze zakupów przez platformę, mogą skorzystać z kuponu na 15 zł (przy zamówieniu o wartości minimum 45 zł). Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymają oni kod na dwa kolejne przejazdy taxi realizowane w aplikacji Bolt o łącznej wartości maksymalnie do 40 zł.
To jednak nie koniec promocji. Użytkownicy Shopee, którzy do tej pory nie korzystali z przejazdów miejskich Bolt, mogą zyskać aż 99% zniżki (maksymalnie 30 zł) na swój pierwszy przejazd taxi zamówiony w aplikacji – wystarczy wymienić jedną Monetę Shopee na specjalny kod i wpisać go przy zamówieniu pojazdu. Promocja trwa do 4 listopada 2022 roku.
Zobacz również
Shopee i Bolt to nowoczesne platformy, które oferują rozwiązania technologiczne wykorzystywane w codziennym życiu. Dzięki temu świetnie się rozumiemy i z radością podjęliśmy współpracę, która ma na celu dostarczenie użytkownikom Shopee i Bolta korzyści wynikających z użycia obu aplikacji. Mamy nadzieję, że wspólnie zachęcimy naszych użytkowników do wypróbowania nowej formy poruszania się po mieście z Bolt oraz zakupów online na platformie Shopee –mówi Michał Dmoch, marketing campaign lead w Shopee.
Pod koniec września Shopee wystartowało z kolejną kampanią zakupową, tym razem pod hasłem 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. Użytkownicy platformy mogą skorzystać z ofert ze zniżkami do 50% na podstawowe, codzienne produkty. Od kilku tygodni na Shopee działa również Koszyk Antyinflacyjny, czyli specjalna kolekcja produktów FMCG, w której zebrane są artykuły w najbardziej atrakcyjnych cenach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]