Celem kampanii jest wzniecenie w Polskich kibicach poczucia jedności, jaka płynie z bycia razem w atmosferze kibicowania.
W najnowszym spocie marki Tyskie, Zbigniew Boniek jednoczy się z ludźmi wokół sportowych emocji, zachęcając do trzymania za zwycięstwo. Pokazuje, że niezależnie od miejsca zamieszkania czy zawodu, podczas największego piłkarskiego święta najważniejsze jest wspólne kibicowanie.
Zobacz również
„Dzięki najnowszej kampanii, Tyskie zachęca do kibicowania i łączy entuzjastów piłkarskich emocji z całej Polski. Jako kibice pokażmy, że w jedności siła i razem stanowimy tego 12go zawodnika na boisku.” – mówi Zbigniew Boniek.
„Cieszymy się, że Zbigniew Boniek, jeden z najbardziej zasłużonych piłkarzy w historii polskiej reprezentacji narodowej, wsparł naszą ideę trzymania Tyskiego za zwycięstwo. Jesteśmy przekonani, że sportowa gorączka i wspólne kibicowanie wkrótce znów połączą wszystkich fanów piłki nożnej.” – dodaje Szymon Skoczylas, menadżer marki Tyskie.
Łączenie ludzi jest istotnym elementem całej komunikacji marki, również w aspekcie sportowych emocji. Wraz ze startem kampanii, z myślą o kibicach z całej Polski, w maju w sklepach dostępne będą opakowania Tyskiego z „Mistrzowską Promocją”, w której do zdobycia będą miliony Tyskich „do trzymania za zwycięstwo”. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką opakowań objętych promocją znajdzie hasło „Wygrałeś Tyskie”, będzie mógł je wymienić na piwo. Szczegóły promocji znajdują się na www.tyskie.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
30-sekundowa reklama Tyskiego 26 kwietnia została zamieszczona na profilu marki na Facebooku oraz pojawiła się w ogólnopolskiej telewizji. Zaplanowane są także działania w prasie, radiu, kinie, Internecie oraz kampania outdoorowa w całej Polsce. Za ideę kampanii odpowiada: IQ Marketing, egzekucja ATL: agencja Bardzo, reżyseria spotu: Konqubinat-Tomek Kapusciński i Karolina Lewicka, udźwiękowienie: Juice Sound, sesja fotograficzna: Zuza Krajewska, produkcja: Studio filmowe OTO i Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, nową identyfikację wizualną przygotowała agencja BNA, działania PR prowadzi Tailor Made PR, obsługę digital agencja Hand Made, a udział Zbigniewa Bońka w kampanii reklamowej marki Tyskie zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.
Słuchaj podcastu NowyMarketing