– Dzięki integracji z usługą Zarezerwuj z Google, firmy korzystające z Bookero zyskają nowy kanał interakcji z klientami. Droga do dokonania rezerwacji nigdy nie była tak prosta – mówi Paweł Nowakowski, założyciel i CEO Bookero.
Firmy, które korzystają z Bookero, zyskają dodatkowy niebieski przycisk „zarezerwuj” widoczny na wizytówce, która wyświetla się w wyszukiwarce Google lub na Mapach. Po jego kliknięciu użytkownik otrzyma informacje o oferowanych cenach i usługach wraz z kalendarzem ich dostępności. Dzięki temu interakcja z klientami zyska nowy wymiar, a dokonanie rezerwacji będzie szybsze i bardziej intuicyjne. Jako pierwsze nową funkcjonalność otrzymają podmioty z branży beauty.
Zobacz również
Co robi Bookero?
Bookero dostarcza system rezerwacji dostosowany do każdego typu działalności. Platforma nie pobiera prowizji od transakcji i oferuje elastyczny system rezerwacji, skierowany nie tylko do konkretnych branż, ale do wszystkich rodzajów biznesów. Za pośrednictwem Bookero można też zarezerwować wizytę w wybranych urzędach. Platforma w ostatnim roku podwoiła liczbę swoich rezerwacji do przeszło 200 tysięcy miesięcznie.
Współprace Bookero
W minionych miesiącach Bookero było wykorzystywane do koordynacji działań wolontariuszy niosących pomoc osobom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Współpracę ze startupem przedłużyło też Centrum Służby Rodzinie w Łodzi, a zaowocuje ona rezerwacją terminów na porady psychologiczne, prawne oraz dyżury specjalistów: funkcjonariuszy policji, pedagoga czy doradcy zawodowego. Bookero wspiera też schroniska dla zwierząt, udostępniając im za darmo swój system rezerwacji.
PS Google prezentuje nowe możliwości AI. Zmiany obejmą chatbot Bard, Gmail i Google Maps
Podczas konferencji w maju b.r. Google I/O przedstawiono kolejne sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji, dzięki którym Google chce ulepszyć swoje produkty. Nowości dotyczą m.in. możliwości zadawania wyszukiwarce szczegółowych pytań, które do tej pory wymagały wpisywania więcej niż jednego zapytania.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing