Za każde dodane zdjęcie stacja Boomerang przekaże 20 zł na rzecz schroniska w Korabiewicach. Akcja, skierowana do miłośników i właścicieli zwierząt potrwa do 22 grudnia.
Każdy, kto chce się do niej do niej przyłączyć i wesprzeć schronisko musi zrobić swojemu pupilowi zdjęcie i dodać je za pomocą specjalnej aplikacji, dostępnej na oficjalnym fanpage’u Boomeranga. Następnie, za pomocą narzędzi dostępnych w aplikacji upodobnić swojego zwierzaka do jednego z najbardziej znanych i lubianych bohaterów Boomeranga: m.in. Scooby- Doo, Toma, Jerry’ego czy Królika Bugsa. Za każde takie zdjęcie stacja przekaże 20 zł na rzecz schroniska w Korabiewicach. Dodatkowo wszystkie zdjęcia dodane w ten sposób biorą udział w konkursie, w którym na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Zobacz również
Zebrane środki zasilą konto schroniska w Korabiewicach – Pieniądze przeznaczymy na zakup domków dla psich seniorów. Te domki pozwalają ulokować dwie budy i zapewnić starszym psom dobre warunki. Mamy już kilka takich w naszym schronisku i to rozwiązanie świetnie się sprawdza, ale koszty ich zakupu są wysokie. Środki z akcji Boomeranga zapewnią godny byt kolejnym naszym podopiecznym. – wyjaśnia Irena Kowalczyk koordynator schroniska w Korabiewicach.
Na antenie Boomeranga każdego dnia można spotkać lubiane kreskówkowe zwierzaki – najbardziej znany duet – Toma i Jerrego, uroczego kocura Garfielda czy tchórzliwego psa Scooby-Doo, których niecodzienne przygody bawią całe rodziny. Stacja nie pozostaje obojętna wobec problemów zwierząt i zachęca wszystkich swoich widzów, a w szczególności miłośników czworonogów do wspólnego działania.
Boomerang to jeden z flagowych kanałów dziecięcych należących do Turner Broadcasting System. Stacja kieruje swoje programy do dzieci w wieku 4-7 lat. Kanał jest uwielbiany przez całe rodziny i cieszy się zaufaniem dzieci i rodziców, dzięki temu, że oferuje lekką i pełną humoru rozrywkę dla każdego z klasycznymi i znanymi bohaterami. Obok popularnych seriali, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!” czy „Garfield Show”, na widzów czekają ich ulubieni bohaterowie seriali: „Tom i Jerry Show”, „Królikula”, „Jaś Fasola” i „Królik Bugs! Serial Twórców Zwariowanych Melodii” czy premierowa produkcja „Grizzy i lemingi”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konkurs oraz akcja „Boom! I pomagam” potrwają do 22 grudnia. Więcej informacji na temat akcji na facebooku Boomerang Polska oraz na stronie schroniska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing