Boschmeni w kampanii „Supermoc w Twoim domu”

„Supermoc w Twoim domu” to kampania, której celem jest promocja odkurzaczy linii ProPower charakteryzujących się wyjątkową mocą 2500 W. W ramach prowadzonych działań agencja interaktywna INSIGNIA realizuje koncepcję, której bohaterami są, stworzone na potrzeby kampanii, zabawne rodziny Boschmenów.
O autorze
1 min czytania 2013-04-25

Na potrzeby akcji promocyjnej odkurzaczy Bosch ProPower agencja INSIGNIA przygotowała krótkie  filmy reklamowo – viralowe pt. „Z kamerą u Boschmenów”. Kim są Boschmeni? To ludzie, którzy znają sprawdzone sposoby na domowe porządki. Rodzina tradycyjnych Górali , nowoczesnych  Artystów oraz Boschmenów z Wielkiego Miasta opowiada, jak w wiosennych porządkach pomaga im  odkurzacz Bosch ProPower.

Kampania internetowa, obok filmów, obejmuje także działania w mediach społecznościowych. W ramach akcji realizowany jest również konkurs, w którym można wygrać  5 000 zł oraz odkurzacze Bosch ProPower. W konkursie, dzięki specjalnej aplikacji, internauci będą mogli stworzyć swoją własną wersję filmów i rodzinę Boschmenów. Jak informuje agencja INSIGNIA, aplikacja „Wielkie porządki u Boschmenów” korzysta z najlepszych wzorców animacji „wycinankowej”, oddając hołd klasykom gatunku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki tej kampanii chcemy w humorystyczny sposób zachęcić mężczyzn do zaangażowania się w domowe porządki. To właśnie dzięki naszym urządzeniom  każdy mężczyzna w polskim domu może stać się Boschmenem – mówi Hanna Stajuda, Senior Brand Manager w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 Za strategię i realizację działań z Boschmenami  odpowiada agencja INSIGNIA. Kampania potrwa 8 tygodni i obejmuje social media i dedykowany serwis.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się