Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej

Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
Marka Boss wykorzystała do promocji kolekcji wiosenno — letniej 2024 olbrzymie hologramy, które zaprezentowała w centrum Londynu. To całkowita nowość w reklamie branży modowej.
O autorze
1 min czytania 2024-02-06

Topowa marka modowa Boss, mająca w ofercie m.in. odzież i perfumy, rozpoczęła kolejną erę w reklamie przemysłu fashion. Jako pierwszy brand postanowiła wykorzystać do promocji kolekcji wiosna/lato 2024 olbrzymie hologramy. Wśród gwiazd, których wizerunki zostały wykorzystane do stworzenia hologramów, jest m.in. Gisèle Bündchen — brazylijska modelka wchodząca w skład słynnej grupy Aniołków Victoria’s Secret.

#BeYourOwnBOSS

W 2022 roku marka Boss przeszła gruntowną przemianę, a zespół marketingu wypuścił na światło dzienne najnowszy slogan firmy. „Be Your Own BOSS” (pol. „Bądź swoim własnym szefem”) to hasło nawołujące klientów Boss do życia na własnych zasadach, w zgodzie ze sobą i w poszanowaniu kluczowych dla każdego z nas wartości.

Za zdjęcia tworzone na potrzeby najnowszej kampanii marki Boss odpowiada szwedzki fotograf — Mikael Jansson, a obok Bündchen, brand zaprosił do współpracy również Adwoa Aboah — brytyjską działaczkę społeczną i modelkę, którą dotychczas mogliśmy oglądać m.in. podczas pokazów Chloé.

Londyn stał się centrum mody

Poza stworzeniem hologramów Boss poszedł o krok dalej i do celów reklamowych postanowił wykorzystać przestrzeń miejską. Właśnie tak narodził się pomysł na wyświetlanie w jednym z londyńskich parków — Potters Fields, w pobliżu mostu Tower Bridge, 10-metrowych hologramów G. Bündchen i Lee Min-Ho — południowokoreańskiego aktora. Akcja miała miejsce w nocy z 31 stycznia na 1 lutego 2024 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysł wykreowany przez firmę Boss otwiera całkiem nowe możliwości przed branżą modową. Obok pionierskiego wykorzystania hologramów w komunikacji wizualnej, marka przygotowała również kampanię marketingową 360° w mediach społecznościowych oraz zaplanowała działania outdoorowe w największych miastach na całym świecie.

Zdjęcie główne: glossy.co

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 90 lat historii Air France w unikalnym pokazie mody

Linia zaprezentowała kolekcję zabytkowych mundurów z wykorzystaniem hologramu 3D.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Futurystyczny spot polskiego studia filmowego wyświetlany na Times Square

W reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z nowym projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, mogły już zapoznać się dziesiątki tysięcy nowojorczyków.