Ułatwiają obsługę klientów, pomagają pozyskiwać nowych, pozwalają też angażować grupę docelową. A teraz będą mogły jeszcze więcej!
Agencja social media Wobuzz oraz Wandlee oferują unikalne rozwiązanie – chatboty na Messengera Facebooka. Celem działań jest profesjonalna obsługa klientów w social mediach. Boty zapewniają skuteczność, pracę 24 godziny na dobę i skupienie na celu. Kobiety z Wobuzza uzupełniają to o czynnik ludzki, empatię i kreatywność. Takie combo gwarantuje, że marki mogą rozwijać swoją ofertę, pozostawiając w pewnych rękach wyniki sprzedażowe i obsługę klienta. Oferowane przez Wobuzz i Wandlee rozwiązanie odciąża firmy od udzielania odpowiedzi na ogromną liczbę zapytań telefonicznych i mailowych. Wszystko za sprawą social contact pointu (social care lub customer service). Świetnie nadaje się do zbierania leadów (social selling), automatyzowania konkursów oraz angażowania odbiorców. Wieloletnie doświadczenie Moniki Czaplickiej z Wobuzza w prowadzeniu komunikacji marek i świetna technologia Wandlee tworzą spójną całość. Kompleksowa obsługa obejmuje: analizę potrzeb firmy, opracowanie szytej na miarę strategii działań, dopasowanie technologii, przygotowanie kampanii promocyjnej (w tym reklamy Facebook Ads) oraz komunikacji. Ofertę znaleźć można na https://wobuzz.com/facebook-boty/
Zobacz również
Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, w branży online i social media od 2006 roku. Prowadzi fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu. Prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych, mentorka startupów.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, Dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini, KRPM.
Wandlee, spółka zajmująca się tworzeniem botów na Messengera, na rynku od marca 2016 roku. Jedyny oficjalny partner Facebooka w Polsce dostarczający chatboty. Ma na swoim koncie realizację najpopularniejszego chatbota w Polsce i jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie – Milionerzy TVN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W portfolio m.in. Orange, WP, Allegro, TVN, Crédit Agricole, Peugeot, Nokia, Avon, HMD Global. Pełne portfolio na wandlee.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing