W ramach obsługi digitalowej, VMLY&R wdrożyła strategię obecności marki BP w poszczególnych kanałach social media, takich jak: Facebook oraz Instagram, oraz prowadzi tam bieżącą komunikację.
W ramach jednej z aktywacji, BP zaprosiło swoich klientów do współtworzenia menu Wild Bean Cafe. Na Facebooku zorganizowany został konkurs, w którym konsumenci mogli zgłaszać własne pomysły na wymarzoną kanapkę. Do finału dotarły dwie propozycje, a ostateczny wybór BP oddało swoim klientom. W głosowaniu na facebookowym profilu marki wzięło udział ponad 10 000 osób, a zwycięską kanapkę Niebiańska Wegańska można już kupić na stacjach BP w całym kraju.
Zobacz również
Konto w serwisie Instagram to pierwsza w regionie europejskim tego typu inicjatywa BP. Dotychczas internauci mieli szansę śledzić komunikację firmy jedynie poprzez konto instagramowe w Meksyku oraz kanał globalny.
Polska jest także pierwszym krajem na świecie, w którym uruchomiona została globalna kampania „Everyday, brighter. BP”. Za jej adaptację odpowiada VMLY&R, a działania swoim zasięgiem objęły telewizję, radio, digital oraz social media.
Wśród zrealizowanych dotychczas kampanii warto wskazać akcję „Wybierz historię na swoją wakacyjną podróż!”, w ramach której na kierowców czekały kody na specjalną kolekcję audiobooków przygotowaną przez BP i Audioteka.com.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Inną, ze zrealizowanych aktywacji, jest przygotowana przez VMLY&R kampania pod hasłem „Podróżuj dookoła smaku”. Promowała ona inspirowaną smakami świata serię autorskich kanapek Roberta Makłowicza, dostępnych na wybranych stacjach Wild Bean Cafe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach współpracy z digital influencerami agencja przeprowadziła dotychczas projekty, do pracy przy których zaproszony został m.in. Moto Doradca oraz mikroinfluencerzy.
Agencja VMLY&R współpracuje z BP w wyniku wygranego przetargu.