BP w drodze z VMLY&R

Agencja VMLY&R odpowiada za obsługę reklamową koncernu BP. Zakres współpracy obejmuje opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych, produkcji materiałów, a także projekty z digital influencerami.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

W ramach obsługi digitalowej, VMLY&R wdrożyła strategię obecności marki BP w poszczególnych kanałach social media, takich jak: Facebook oraz Instagram, oraz prowadzi tam bieżącą komunikację.

W ramach jednej z aktywacji, BP zaprosiło swoich klientów do współtworzenia menu Wild Bean Cafe. Na Facebooku zorganizowany został konkurs, w którym konsumenci mogli zgłaszać własne pomysły na wymarzoną kanapkę. Do finału dotarły dwie propozycje, a ostateczny wybór BP oddało swoim klientom. W głosowaniu na facebookowym profilu marki wzięło udział ponad 10 000 osób, a zwycięską kanapkę Niebiańska Wegańska można już kupić na stacjach BP w całym kraju.

Konto w serwisie Instagram to pierwsza w regionie europejskim tego typu inicjatywa BP. Dotychczas internauci mieli szansę śledzić komunikację firmy jedynie poprzez konto instagramowe w Meksyku oraz kanał globalny.

Polska jest także pierwszym krajem na świecie, w którym uruchomiona została globalna kampania „Everyday, brighter. BP”. Za jej adaptację odpowiada VMLY&R, a działania swoim zasięgiem objęły telewizję, radio, digital oraz social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród zrealizowanych dotychczas kampanii warto wskazać akcję „Wybierz historię na swoją wakacyjną podróż!”, w ramach której na kierowców czekały kody na specjalną kolekcję audiobooków przygotowaną przez BP i Audioteka.com.

Inną, ze zrealizowanych aktywacji, jest przygotowana przez VMLY&R kampania pod hasłem „Podróżuj dookoła smaku”. Promowała ona inspirowaną smakami świata serię autorskich kanapek Roberta Makłowicza, dostępnych na wybranych stacjach Wild Bean Cafe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach współpracy z digital influencerami agencja przeprowadziła dotychczas projekty, do pracy przy których zaproszony został m.in. Moto Doradca oraz mikroinfluencerzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja VMLY&R współpracuje z BP w wyniku wygranego przetargu.