Just[start] to społecznie odpowiedzialna firma, która minimum 10% środków ze sprzedaży przeznaczać będzie na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży.
Just[start] powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to wysokiej jakości plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem przypominają o tym, co w życiu ważne. Grafiki na produkty tworzone są we współpracy z artystami i utrzymane w eleganckim, minimalistycznym tonie. Łączy je pozytywny, inspirujący przekaz i korzystne oddziaływanie na motywację.
Zobacz również
– Pracując z osobami kreatywnymi, widzę, jak ważną rolę odgrywa dla nich odpowiednia aranżacja przestrzeni. Warunki, jakie stwarzamy pracownikom mogą zablokować drzemiący w nich potencjał lub przyczynić się do tego, że rozwiną skrzydła. Oczywiście składa się na to wiele aspektów, ale bez wątpienia jednym z nich jest wykończenie biura tak, by inspirowało i zachęcało do przychodzenia do pracy – przekonuje Mikołaj Szymański, założyciel just[start].
Mikołaj na co dzień zarządza KERRIS Group – jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych w Polsce, która jest udziałowcem w takich przedsięwzięciach jak vintage marketplace Patyna.pl czy portal edukacyjny Edutorial.pl. To właśnie pasja do edukacji, doświadczenie na rynku start-upów oraz wiara w społeczną przedsiębiorczość leżą u podstaw nowej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Żeby ruszyć z kolejnym dniem ciężkiej pracy, każdy czasem potrzebuje pozytywnego impulsu. Stąd wzięła się nazwa just[start], która sama w sobie ma zachęcać, by przełamać się i zacząć działać. Slogan „get inspired. help aspire.” poza motywacyjnym charakterem firmy, podkreśla jej społeczny charakter. Minimum 10% wartości każdego produktu trafia do organizacji pozarządowych, wspierających rozwój przedsiębiorczości i edukacji młodzieży. Pierwszym beneficjentem just[start] jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, a wśród patronów przedsięwzięcia znajduje się m.in. organizacja Polska Przedsiębiorcza, znana z takich inicjatyw jak BusinessLink i Inkubatory Przedsiębiorczości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing