Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję E-commerce content26

Brand New Galaxy od trzech lat nieustająco poszerza swoje horyzonty – zarówno geograficzne, jak i ofertowe. W minionych dniach grupa dokonała zakupu amerykańskiej agencji content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2020-11-06

Brand New Galaxy to niezależny holding marketingowo – technologiczny, powstały w 2017 roku, którego oferta dynamicznie się rozwija. Do grona ośmiu agencji specjalistycznych dołączyła właśnie dziewiąta, zakupiona w Seattle – content26, działająca w obszarze E-commerce i specjalizująca się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart. Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazon. Agencja obok kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas obsługiwała ponad 700 marek detalicznych wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung. Łącząc siły z content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych, globalnych platform e-commmerce.

– Z radością witamy w naszej Galaktyce content26, jedną z agencji partnerskich Amazon. Ze względu na ogromne doświadczenie w pracy z największymi markami na świecie, stanowi poszerzenie naszej oferty E-commerce o media zorientowane na Amazon oraz wzmocnienie obecności Brand New Galaxy w Północnej Ameryce. Transakcja jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii oraz nieustającego rozwoju naszego holdingu. – komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy. – BNG, to modułowa i skalowalna struktura, która wciąż poszukuje nowych możliwości oraz rozwiązań budowania i rozwoju biznesu – takich jak nowopowstałe biuro BNG MEA w Dubaju, czy wkrótce Voyager – dodaje Kłos.

– Współpracując nad oddzielnymi projektami, dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 roku, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług – wspomina Tony Martinelli CEO i founding partner, content26.

Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający content26 pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Unikalne połączenie myślenia strategicznego, kreatywnego i technologicznego pozwala Brand New Galaxy wraz z content26 na stworzenie bardzo konkurencyjnej oferty w obszarze transformacji cyfrowej i E-commerce, która pozwoli adresować potrzeby marek na poziomie globalnym, regionalny i lokalnym. Posiadanie specjalistycznych i skalowalnych kompetencji równocześnie w obszarze kontentu i mediów dla E-commerce jest dużym wyróżnikiem Brand New Galaxy jeżeli chodzi o rozwiązania dostępne na rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing