W maju startuje kampania reklamowa marki Vetrex. Jest ona efektem wygranego przez Brand Support w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę działań marketingowych. Przez pierwszy rok współpracy agencja przeprowadziła liczne badania, stanowiące punkt wyjścia dla strategii marketingowej. W ich wyniku powstała nowa, szeroka platforma komunikacyjna “Dbamy… Tak jak Ty”.
Stworzona przez agencję platforma „Dbamy” opiera się o ideę troszczenia się o klienta, tak jak klient dba o swój dom, o swoją rodzinę. “Z przeprowadzonych badań jasno wynika, że proces budowy domu, w tym również zakupu okien, jest bardzo frustrujący, głównie z powodu braku fachowej wiedzy wśród klientów, ale też z samej rangi i kosztowności przedsięwzięcia oraz chęci zapewnienia jak największego poczucia bezpieczeństwa rodzinie. Vetrex jest firmą, która ten stres chce zmniejszyć – wyjątkową dbałością o swojego klienta na każdym etapie procesu zakupowego. Przy czym dbałość ta jest wielowymiarowa. To zarówno możliwość zakupu wysokiej klasy produktów (okna Vetrex poddawane są rygorystycznym testom), troskliwa obsługa klienta, fachowe doradztwo, ale też dbałość o bezpieczeństwo rodzin kupujących produkty i akcesoria Vetrex oraz o finanse naszych klientów” – mówi Daniel Malinowski, wiceprezes Vetrex. Dlatego zaproponowana przez Brand Support platforma “Dbamy” celnie trafia w potrzeby i troski grupy docelowej – dodaje.
Zobacz również
„Pod względem kreacji szukaliśmy rozwiązania nie tylko oryginalnego, ale również takiego, dzięki któremu zawłaszczymy styl trudny do skopiowania. Dlatego nie chcieliśmy używać zdjęć. Postawiliśmy na wykreowanie czarno-białej ilustracji, wzbogaconej dodatkowo czerwonymi elementami kolorystycznymi, charakterystycznymi dla identyfikacji wizualnej marki Vetrex. W zależności od tematyki będziemy „grać” właśnie tymi czerwonymi elementami, by podkreślić główne motywy kampanii. Jedynym motywem zdjęciowym jest samo okno, które stanowi tło dla historii opowiedzianej ilustracją” – mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca agencji Brand Support.
Ilustracje stworzone przez agencję na potrzeby platformy komunikacyjnej powstały z połączenia kreski z akwarelową plamą, co pozwala podkreślić unikalną ideę kreatywną. Ten styl graficzny będzie wykorzystywany we wszelkich materiałach kreatywnych tworzonych przez agencję na potrzeby kampanii prasowych, internetowych i outdoorowych.
Pierwsza kampania oparta o nową platformę startuje w maju z okazji 20-lecia istnienia firmy Vetrex i potrwa do końca miesiąca. Prowadzona jest pod hasłem: “Od 20 lat dbamy o Twój dom. Tak jak Ty” i obejmie prasę (Newsweek, Polityka, Olivia, Świat Kobiety, High Living, Świat Rezydencji Wnętrz i Ogrodów), Internet (m.in. Onet i WP) oraz outdoor (82 nośniki 6x3i 12×4). Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, dzięki której klienci mogą otrzymać do 20 proc. rabatu na wybrane produkty i akcesoria marki Vetrex.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Grupą docelową działań komunikacyjnych są osoby w wieku 25-45 lat o wykształceniu średnim i wyższym, dokonujące zakupu okien przy budowie domu jednorodzinnego. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Vetrex wśród osób stawiających dom lub planujących takie przedsięwzięcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby działań reklamowych dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Star Media.
Firma Vetrex (www.vetrex.eu) istnieje od 1997 r. i jest producentem okien i drzwi, wielokrotnie nagradzanym prestiżowymi nagrodami takimi jak Orły Polskiego Budownictwa (2007 – 2011), Solidna Firma (2007 i 2008), Przedsiębiorstwo Fair Play (2006 – 2008), Polski Sukces (2005, 2007 – 2010), Top Builder (2013 i 2014), Jakość Roku (od 2008 do 2015), Laur Klienta(od 2011 do 2015) etc.