Festiwal Wypieków ma na celu wzmocnienie eksperckiego wizerunku marek – Bakalland w kategorii bakalii oraz Delecta w pieczeniu. Jego ukoronowaniem już od 3 lat jest publikacja „Wielkiej Księgi z Wypiekami”, zawierającej 100 przepisów na ciasta i desery. Motywem przewodnim tegorocznej edycji są bakalie. Tym samym „Wielka Księga z Wypiekami” stanie się swego rodzaju kompendium wiedzy o bakaliach, jak również inspiracją do częstszego ich używania w wypiekach. Oprócz samych przepisów i podpowiedzi, jak użyć bakalii w słodkich wypiekach i deserach, znajdziemy w niej informacje o pochodzeniu bakalii, formach uprawy, właściwościach odżywczych. Wydawnictwo jest podzielone na 12 rozdziałów – każdy z nich poświęcony jest jednemu z rodzajów bakalii.
Nakład “Wielkiej Księgi z Bakaliami” wyniesie 75 tys. egzemplarzy. Księgę będzie można zdobyć w czasie trwania promocji, dokonując zakupu produktów Bakalland i Delecta. Publikację wspierać będzie akcja promocyjna w punktach sprzedaży i w internecie.
Zobacz również
Dwie poprzednie edycje Księgi zostały zrealizowane przez agencję Brand Support. Edycja 2015 była zbiorem przepisów i związanych z nimi emocjonujących historii towarzyszących pieczeniu ciast, nadesłanych w konkursie konsumenckim. 2016 to edycja pełna wypieków regionalnych, zebranych w trakcie podróży po Polsce przez mistrzów kuchni: Davida Gaboriaud i Jerzego Nogala. Trzecia edycja powstała we współpracy Brand Support oraz agencji Opus B i 38PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]