TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Branża energetyczna dostrzega siłę mediów internetowych – raport

Zwiększająca się liczba publikacji, wykorzystanie mediów społecznościowych oraz kontent video, to tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych dziś przez firmy z branży energetycznej. Najbardziej popularne wciąż są relacje z mediami, w szczególności internetowymi.
O autorze
1 min czytania 2013-06-13

Raport  dostarcza zbioru informacji na temat komunikacji firm z sektora energii elektrycznej w pierwszym kwartale 2013 roku i pokazuje jak mocno firmy te wykorzystały media internetowe do komunikacji swoich marek. W badaniu uwzględniono firmy, których komunikacja była skuteczna i przełożyła się na publikacje w mediach. Wnioski płynące z raportu pokazują, że w mediach wciąż najczęściej pojawiają się duże koncerny, a ilość publikacji jest wprost proporcjonalna do wielkości przedsiębiorstwa. Ważnym jest również rosnące znaczenie mediów społecznościowych, które są jednym z dominujących kanałów komunikacji w tym sektorze.

Tworząc ten raport chcieliśmy pokazać pełny obraz działań komunikacyjnych polskich firm energetycznych w obszarze media relations. Chodziło nam również o pokazanie jak wiele zmieniło się w ciągu sześciu lat funkcjonowania wolnego rynku energii w Polsce.  To właśnie on sprawił, że dziś firmy aktywnie zaangażują się w budowanie swojego wizerunku i komunikację z otoczeniem. To chyba jest największy wniosek płynący z tego raportu – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor agencji INSOURCE.

Opublikowany raport jest pierwszym z całego cyklu. Kolejne edycje będą analizować poszczególne kwartały danego roku. Pozwoli to na stworzenie obrazu komunikacji na rynku energii elektrycznej i wskaże zmiany jakie na nim zachodzą. Raport przygotowany został we współpracy z firmą REVIZOR zajmującą się monitoringiem internetu.

Pełna wersja raportu 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj