Co łączy zawód fryzjera i architekta wnętrz? Jak wyposażenie wnętrza może wspierać rozwój biznesu? Dlaczego łazienka jest tak ważnym miejscem, zarówno w domu, jak i w salonie fryzjerskim? W jaki sposób funkcjonalne i estetyczne produkty Geberit wpływają na komfort życia i pracy? O tym wszystkim, i o wielu innych sprawach związanych z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi, rozmawiają Ambasadorzy Geberit – Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich oraz architektki wnętrz – Agnieszka Musiał-Chmielnik i Justyna Kolasińska.
Wystartował cykl rozmów, zainicjowany przez markę Geberit, w którym udział biorą Ambasadorzy marki: Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich, Agnieszka Musiał-Chmielnik – architektka wnętrz i założycielka pracowni Musiał Studio oraz Justyna Kolasińska – projektantka wnętrz i właścicielka pracowni JK Pracownia Projektowania Wnętrz. Podczas spotkań w showroomie Geberit w Warszawie, rozmówcy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi.
Zobacz również
– Łączy nas wiele. Te dwa nasze światy (zawód fryzjera i architekta wnętrz) łączy oczywiście łazienka, ale także to, co związane z kobietą, higieną, czyli też z wyglądem. Wydaje mi się, że łazienka jest takim punktem, gdzie ludzie rzeczywiście spędzają dużo czasu […] Dlatego powinna być ona przede wszystkim funkcjonalna – podkreśla Maciej Maniewski.
Podczas każdego odcinka będzie można dowiedzieć się, dlaczego Ambasadorzy wybierają właśnie rozwiązania Geberit i przekonać się, jak wiele ma wspólnego stylizacja wyglądu z projektowaniem wnętrz.
– Geberit ma naprawdę dobre rozwiązania, bo to nie jest już tylko spłuczka, stelaż, miska WC, a również meble. Mają doskonałe szafki, które wieszamy nad umywalką z lustrami, z masą miejsca do przechowywania. Dla mnie bardzo ciekawe są organizery, czyli dedykowane w standardzie pojemniki, które można trzymać w szufladach lub powiesić na ścianie.Takie rozwiązania sprawdzą się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i komercyjnych – mówi Justyna Kolasińska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podczas rozmów pojawią się konkretne przykłady rozwiązań Geberit, pozwalających m.in. utrzymać porządek wśród kosmetyków, zorganizować przestrzeń łazienki, jak również – stanowisko pracy fryzjera. Poruszony zostanie także temat popularności toalet myjących za granicą i korzyści z ich zastosowania w salonach beauty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W naszych branżach wspólne jest to, że chcemy działać na zmysły Klientów. Czyli dbając o salon fryzjerski, czy o dom oczywiście, choć skupię się teraz na salonie, mając solidną bazę, możemy trochę zaszaleć we wnętrzu, żeby pokazać trendy i żeby Klient, który przychodzi na parę godzin w ciągu dnia, czy to jest raz na miesiąc czy raz na pół roku, rozbudził w pełni swoje zmysły – mówi architektka Agnieszka Musiał-Chmielnik.
Geberit zaprasza na cykl odcinków
Co tydzień na kanale Geberit na platformie YouTube będzie emitowany odcinek z udziałem Ambasadorów: https://www.youtube.com/@GeberitGroup
Dostępne są już zapowiedź cyklu oraz dwa odcinki ,,Branże, które spotykają się… w łazience” – część pierwsza i druga rozmowy Macieja Maniewskiego z Justyną Kolasińską oraz pierwszy odcinek ,,Rozmowy ambasadorów Geberit” – część pierwsza rozmowy Macieja Maniewskiego z Agnieszką Musiał-Chmielnik.
Warto śledzić kanały producenta w mediach społecznościowych, żeby być na bieżąco.
PS Lepsza łazienka, lepsze życie – wystartowała nowa kampania reklamowa Geberit
W 2020 roku Geberit stworzył z kolei kampanię reklamową pod hasłem „Lepsza łazienka, lepsze życie”. Jej celem jest uświadomienie, w jaki sposób wyposażenie łazienki może usprawnić codzienne funkcjonowanie, odpowiadając na najbardziej wymagające oczekiwania współczesnych użytkowników łazienek.