Braughman Group Media realizuje muralową kampanię OOH dla Palmolive

W lipcu wystartowała nowa kampania muralowa Palmolive – malowidła autorstwa i wykonania Braughman Group Media zaprezentowane zostały w centrach 4 miast: Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

Kampania, której motywem przewodnim jest integracja z naturą, została zrealizowana na szczegółowo wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, będących na stałe w portfolio Braughman Group Media. Projekty murali przedstawiają matkę z córką integrujące się z przyrodą.

– Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.

Prace były równolegle prowadzone przez grupę 20 młodych polskich artystów. Wyjątkowe dzieła są wykonane w 100% ręcznie, na łącznie ponad 500m2 elewacji budynków.

Za realizację całej kampanii muralowej w pełni odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i DOOH, dysponujący niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod malowidła.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj