Kampania, której motywem przewodnim jest integracja z naturą, została zrealizowana na szczegółowo wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, będących na stałe w portfolio Braughman Group Media. Projekty murali przedstawiają matkę z córką integrujące się z przyrodą.
– Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.
Zobacz również
Prace były równolegle prowadzone przez grupę 20 młodych polskich artystów. Wyjątkowe dzieła są wykonane w 100% ręcznie, na łącznie ponad 500m2 elewacji budynków.
Za realizację całej kampanii muralowej w pełni odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i DOOH, dysponujący niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod malowidła.
![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-29T160029.058-142x0-c-default.png)
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]