„Najmłodszy headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna dla Fundacji K.I.D.S., która zmienia dziecięce szpitale, dzięki pomocy technologicznych ekspertów. W role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały na LinkedInie ponad 103 największych ekspertów w Polsce całkowicie za darmo m.in. Michała Sadowskiego, Bartosza Sułkowskiego, Aleksandrę Przegalińską, dr Macieja Kaweckiego, Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Darka Maciołka, Monikę Remiszewską, Jana Ściegiennego, Jarosława Kuźniara, Adama Koteckiego i Ingę Songin.
Kampania była nominowana także w kategoriach: innovative use of social media oraz healthcare services.
Zobacz również
W powstanie kampanii byli zaangażowani również: MSL, odpowiadający za działania PR, Prodigious za post-produkcję (Publicis Groupe) oraz Papaya Films za pomoc dzieciom w nagrywaniu filmów dla ekspertów.
Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie Fundacji K.I.D.S.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]