Brian Sollis, futurysta i antropolog digitalu wystąpi przed publicznością 8 czerwca, podczas pierwszego dnia Forum IAB. Jego prelekcja zatytułowana „Customer Experience Starts with Experience Architecture” dotyczyć będzie m.in. zmiany konsumenta, tego jak go rozumiemy, a także projektowania doświadczeń związanych z marką. Zachęcamy do obejrzenia zaproszenia.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Zobacz również
–
Brian Solis – Główny analityk w spółce strategiczno-badawczej Altimeter (Prophet), a także antropolog digitalu i futurysta
Brian Solis jest uznawany za jednego z najwybitniejszych liderów, mówców i najlepiej rozpoznawanych autorów piszących o innowacji i digitalowej trasformacji. Jego nowa książka: „X: The Experience When Business Meets Design”, pokazuje, jak ważne są doświadczenia użytkownika i w jaki sposób odpowiednio projektować je dla konsumentów, pracowników, ludzi na całym świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Brian Solis jest głównym analitykiem w spółce strategiczno-badawczej Altimeter (Prophet), a także antropologiem digitalu i futurystą. W obszarze jego zainteresowań znajdują się przełomowe technologie i ich wpływ na biznes i społeczeństwo. Poprzez swoje publikacje, artykuły i książki, Brian przybliża ludziom wpływ technologii na człowieka i pomaga im zrozumieć zachodzące w tej dziedzinie zmiany i procesy. Briana szczególnie interesują cyfrowe transformacje, doświadczenia klienta, kultura 2.0, a także przyszłość branż, trendów i zachowań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing