Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 24 września w Warszawie. Była ona połączona z otwarciem nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach. W imprezie wzięła udział autorka kolekcji – Britney Spears. Kampania będzie trwała ponad miesiąc i będzie bazowała na radio, outdoorze i mediach społecznościowych. To pierwsza taka kampania i pierwsza wizyta gwiazdy w naszym kraju.
„Organizacja wizyty Britney Spears była dla nas ogromnym wyzwaniem” – mówi Małgorzata Barton – odpowiedzialna za markę Gatta. „Przygotowania wizyty trwały kilka miesięcy, ale zainteresowanie klientów okazało się najlepszą nagrodą za włożony trud” – dodaje.
Zobacz również
Britney Spears w eterze
Specjalnie dla Polek Britney Spears nagrała swój głos promujący bieliznę i zachęcający do odwiedzenia salonów Gatta. Unikalną muzykę do kampanii radiowej Gatta stworzył Bartosz Putkiewicz, a polskiego głosu użyczyła Barbara Kałużna. Kampania obejmuje najpopularniejsze rozgłośnie radiowe: Radio ZET, Radio RMF FM, Radio ESKA oraz Radio Złote Przeboje. W tych stacjach emitowane są 30 i 15 – sekundowe spoty.
Britney Spears na billboardach
Kampanię radiową wspiera outdoor z wizerunkiem Britney Spears w bieliźnie jej autorstwa. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku zdjęcie gwiazdy widoczne jest na dużych siatkach reklamowych. Z kolei na frontlightach można ją zobaczyć w 12 miastach Polski.
Kampania splata się z wprowadzeniem nowej strategii marki i promuje nowe hasło: „Gatta – your secret, your beauty”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Staraliśmy się udowodnić polskim klientkom, że ta kampania, tak samo jak wszystkie produkty Gatta jest stworzona specjalnie dla nich” – mówi Anna Gołębicka ekspert komunikacji, twórca nowej strategii marki. „Chcemy oferować naszym klientkom unikalne kolekcje i produkty dzięki którym będą wyglądały jeszcze piękniej i czuły się komfortowo” – dodaje Gołębicka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakup i planowanie mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Akcja reklamowa trwać będzie do końca października.
The Intmate Britney Spears to pierwsza autorska kolekcja stworzona przez piosenkarkę i prawdziwą ikonę muzyki pop. Niezwykła linia, składa się z kilkudziesięciu modeli. Znajdują się w niej: staniki, gorsety, figi, szorty, ale także kimona czy halki oraz modele w stylu homewear.