Britney Spears specjalnie dla Polek w kampanii Gatta „Your secret, your beauty”

Britney Spears została twarzą najnowszej kampanii Gatta. Wizytą w Polsce i otwarciem nowego salonu Gatta gwiazda zainaugurowała ponad miesięczną kampanię wspierającą kolekcję The Intmate Britney Spears, dostępną w salonach Gatta w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 24 września w Warszawie. Była ona połączona z otwarciem nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach. W imprezie wzięła udział autorka kolekcji – Britney Spears. Kampania będzie trwała ponad miesiąc i będzie bazowała na radio, outdoorze i mediach społecznościowych. To pierwsza taka kampania i pierwsza wizyta gwiazdy w naszym kraju.

„Organizacja wizyty Britney Spears była dla nas ogromnym wyzwaniem” – mówi Małgorzata Barton – odpowiedzialna za markę Gatta. „Przygotowania wizyty trwały kilka miesięcy, ale zainteresowanie klientów okazało się najlepszą nagrodą za włożony trud” – dodaje.

Britney Spears w eterze

Specjalnie dla Polek Britney Spears nagrała swój głos promujący bieliznę i zachęcający do odwiedzenia salonów Gatta. Unikalną muzykę do kampanii radiowej Gatta stworzył Bartosz Putkiewicz, a polskiego głosu użyczyła Barbara Kałużna. Kampania obejmuje najpopularniejsze rozgłośnie radiowe: Radio ZET, Radio RMF FM, Radio ESKA oraz Radio Złote Przeboje. W tych stacjach emitowane są 30 i 15 – sekundowe spoty.

Britney Spears na billboardach

Kampanię radiową wspiera outdoor z wizerunkiem Britney Spears w bieliźnie jej autorstwa. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku zdjęcie gwiazdy widoczne jest na dużych siatkach reklamowych. Z kolei na frontlightach można ją zobaczyć w 12 miastach Polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania splata się z wprowadzeniem nowej strategii marki i promuje nowe hasło: „Gatta – your secret, your beauty”.

„Staraliśmy się udowodnić polskim klientkom, że ta kampania, tak samo jak wszystkie produkty Gatta jest stworzona specjalnie dla nich” – mówi Anna Gołębicka ekspert komunikacji, twórca nowej strategii marki. „Chcemy oferować naszym klientkom unikalne kolekcje i produkty dzięki którym będą wyglądały jeszcze piękniej i czuły się komfortowo” – dodaje Gołębicka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za zakup i planowanie mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja reklamowa trwać będzie do końca października.

The Intmate Britney Spears to pierwsza autorska kolekcja stworzona przez piosenkarkę i prawdziwą ikonę muzyki pop. Niezwykła linia, składa się z kilkudziesięciu modeli. Znajdują się w niej: staniki, gorsety, figi, szorty, ale także kimona czy halki oraz modele w stylu homewear.